We Love Emails

Derfor elsker vi e-mails

Vi elsker e-mails af én simpel årsag: Fordi de virker. Siden 2008 har vi arbejdet begejstret og dedikeret med denne markedsføringsdisciplin, og inden vi er færdige med dig, elsker du den lige så højt. Amager-halshug.

Mød teamet

3 grunde til, at du også kommer til at elske e-mails

Det er dumt at lade være

– Hvad er det første, du selv gør om morgenen? Vi gætter på, at du tjekker din e-mail. Hvis ikke via din mobil, mens du børster tænder, så i bussen, i toget eller i køen på motorvejen. Dine kunder gør det samme. Og så er det jo dumt, at du ligger ude i postkassen, når de sidder med næsen i deres indbakke …

Det er dyrt at lade være

– Når vi nu taler om postkasser: En trykt reklame har en ROI (Return On Investment) på faktor 7. En e-mail har en ROI på faktor 40. Det kan ingen andre marketingkanaler slå. Hverken on- eller offline. Heller ikke de sociale medier. (Hver 3. dansker siger i øvrigt nej tak til reklamer i postkassen. Men hver 2. vil gerne modtage e-mails fra de virksomheder og forretninger, de handler med).

Det er billigt at gøre det

– E-mailmarkedsføring koster cirka det samme som at gå i Netto og købe ind til frikadeller med persillesovs til fire. Fx. betaler vi godt 500 kroner om måneden for at sende alle de mails, vi vil, til vores godt 9.000 abonnenter. Det giver mening for den lille iværksætter. Men det giver mindst lige så meget mening for den store virksomhed, der vil markedsføre sig på mikro-budget med maksimalt udbytte.

Hos weloveemails er vi næsten prædikanter - vi insisterer nemlig på at vise dig, hvordan også din forretning får succes med dine mails

E-mailmarkedsføring er ikke raketvidenskab. Det er nærmere et – omend i light-udgave – studie i den menneskelige psykologi og hjerne:

  • Hvad skal der til for, at de åbner dine mails (Jo, det spørgsmål er temmelig relevant, når man tænker på, at vi hver især modtager i gennemsnit 147 mails om dagen. 29 procent af dem er nyhedsbreve).
  • Hvordan undgår du, at de afmelder sig? Trykker spam? Eller bare ignorerer dig?
  • Hvad er det, der gør, at en solo-selvstændig coach kan sælge for mere end en halv million i 5 mails til 200 modtagere, mens en stor virksomhed med 15.000 abonnenter ikke engang kan komme af med 3 bøger på udsalg?
  • Hvilke psykologiske knapper skal du trykke på, så de kan se det åbenlyse i at reagere på din mail. Ikke i morgen, ikke om en uge – men lige nu med det samme?

Vi lærer dig det både on- og offline

Nogle lærer bedst i et undervisningslokale med fire vægge. I interaktion. Andre vil bare have materialet – og lære det lige dér, hvor de er. Uden at skulle transportere sig til et kursussted. Og uden at skulle lede efter en ledig p-plads. Derfor lærer vi fra os på flere måder.

Du kan …

Deltage på et åbent kursus sammen med andre. Booke et lukket kursus, kun for jer – hos jer. Få det hele leveret digitalt til din egen computer, og lære det hvor du vil, når du vil – fx. lige nu med det samme.

Brændende spørgsmål er du altid velkommen med. Send en mail til os på hello@weloveemails.dk. En af os ser den helt sikkert. Mens vi børster tænder. Eller sidder i en kø på motorvejen.

Gør som over 9.000 andre

Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (Vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.