Effektiv e-mailmarkedsføring

2 dages intensiv grundkursus: Effektiv e-mailmarkedsføring

Så let kommer du i gang – og så (lyn)hurtigt skaber du fantastiske resultater

Må jeg gætte på, at du er landet her, fordi du allerede godt ved det:

E-mailmarkedsføring er den mest direkte, den absolut mest profitable – og den ultimativt billigste – måde, du kan markedsføre dig på. Overhovedet. For få hundrede kroner kan du nå tusindevis af modtagere med ét enkelt klik – og øjeblikkeligt opnå dramatiske resultater.

Skriv dig på venteliste

Du har sandsynligvis allerede en liste af modtagere, du markedsfører dig til via e-mails

(eller også har du ikke – men vil gerne lære hvordan du hurtigst og mest effektivt etablerer en). Rigtig mange virksomheder – store som små – har for længst opdaget den enorme værdi i moderne effektiv e-mailmarkedsføring.

Men … Måske har du ikke så mange modtagere på din liste endnu, som du gerne vil have?

Eller måske åbner og læser alt for få af dem, du har, dine mails?

Eller allerværst: de køber ingenting!

Uanset hvad dit problem er, så er du ikke alene. Stort set alle virksomheder og selvstændige med en e-mailliste har kæmpet med præcist de problemer:

  • Hvorfor åbner de ikke – nok?
  • Hvorfor klikker de ikke – nok?
  • Hvorfor køber de ikke – nok?
  • Hvad skal jeg egentlig skrive om, så jeg både giver værdi, knytter dem til mig – og så jeg sælger?
  • Hvordan gør jeg, så de ikke opfatter mine mails som spam?
  • Hvad skal der til for, at de holder op med at afmelde sig mine mails, når jeg sender til dem?

Du kan vælge at gøre 2 ting:

  • Justere lidt her og lidt der. På egen hånd. Uden nogen som helst overordnet plan. (Advarsel: Det virker nogenlunde lige så godt som at have et stoppet afløb og tømme værktøjskassen ned i vasken, og vil muligvis gøre dig endnu mere forvirret og frustreret end før).

Eller du kan …

  • Vælge en strategisk tilgang til din e-mailmarkedsføring og bygge dine kampagner efter afprøvede, trin-for-trin modeller, som lader dig give dine kunder præcist det, de har behov for, og præcist de tilbud, de er ude efter.

Dag 1: Sådan bygger du din nye salgskanal effektivt op

På dette intensive 2 dages kursus lærer du de overraskende og enkle strategier bag virkelig effektiv moderne e-mailmarkedsføring. Kun med dem får du flotte salgstal og kunder, der glæder sig til at høre mere fra dig – OG købe hos dig igen og igen.

Hvordan du – i samme øjeblik nye mennesker rammer dit website – kan transformere dem til begejstrede abonnenter, og allervigtigst: Hvordan du får dem til at blive hos dig og handle hos dig igen og igen.
Hvordan du lægger en powerfuld strategi og hvordan du kan revolutionere din e-mailmarkedsføring med nyhedsbrevets 5 (desværre for mange stadig ukendte) arketyper – bl.a. autoresponders og triggermails.
Det vil gå op for dig hvor i din forretning , du helt oplagt, kan sætte ind med automatiserede mails, baseret på din læsers adfærd.
Hvordan du motiverer, engagerer – og ikke mindst sælger til – nye læsere lynhurtigt – sandsynligvis allerede indenfor samme uge, de skriver sig op til dit nyhedsbrev (adskillige kursister har tjent deres investering i kurset mangefold hjem alene ud fra den strategi, du lærer her).
Hvad hemmeligheden i virkeligheden er bag e-mails, der sælger – og hvordan du putter ingredienserne, i det rigtige blandingsforhold, ind i hver eneste mail, du sender, så du hurtigt kan skabe iøjefaldende resultater.
Hvordan du bruger infotainment til at fascinere, begejstre og knytte din læser til dig.

Dag 2: Skriv så de åbner, klikker og reagerer

Denne dag bliver du trænet i effektiv e-mailcopywriting – og du lærer:

Hvad copywriting er – og hvorfor det handler meget mere om psykologi end om at skrive godt.
Hvad du skal gøre som det allerførste når du skriver din e-mail – og hvorfor denne ene ting er afgørende for om din e-mail sælger (de færreste ved det her – og det er ofte her årsagen til skuffende klikrater og svigtende salg).
Hvordan du forfatter emnelinjer og overskrifter efter dokumenteret virkefulde modeller, der får din modtager til at reagere.
Hvordan du skriver dit indhold på en måde, så din læser følger med helt ned til sidste og afgørende linje – du får bl.a. copywriterens 6 powerfulde teaser-strategier, du kan kan bruge – og variere i det uendelige – uanset dit budskab.
Effekten af et stærkt call to action – og hvordan du med copywriting får din læser til at forstå, at han skal handle nu (og ikke i morgen eller i næste uge …).

Der er 100% value for money i dette kursus for dig, der er:

Ansat med ansvar for salg, markedsføring eller kundeservice i en større eller mindre virksomhed
Ansat og af forskellige årsager uformelt ansvarlig for salg, markedsføring eller kundeservice
Ejer/leder i din egen virksomhed
Solo-selvstændig eller iværksætter
Et personligt brand som forfatter, foredragsholder eller ekspert
Nysgerrig efter at vide, hvad du kan gøre på mikrobudget, uanset dit udgangspunkt

Hvad er et nyhedsbrev egentligt, og hvorfor skal din virksomhed for alt i verden have (og bruge) et?

Et elektronisk nyhedsbrev er den nemmeste, billigste og ultimativt mest effektive markedsføringskanal for virksomheder i alle størrelser.

Skruet rigtigt sammen kan et nyhedsbrev direkte i din modtagers indbakke skabe eksplosive resultater på enhver bundlinje – og det uanset om du sælger coaching eller campingvogne, eksotiske rejser, hjertestartere eller kurser for erhvervslivet.

Men det kræver, at du ved, hvad du skal gøre, og hvordan du skal gøre det. På dette intensive 2-dages seminar lærer du præcist det.

Efter disse 2 kursusdage har du …

  • En knivskarp forståelse for, hvad et effektivt nyhedsbrev er, hvilke resultater det kan generere i din virksomhed – og hvordan.
  • Konkrete modeller til at modellere alt fra emnelinjer og overskrifter til indholdet i dine nyhedsbreve, så du kan skrive lettere, hurtigere og så det fænger og sælger.
  • Mindst to håndfulde uvurderlige aha-oplevelser, de fleste af dine konkurrenter ikke kender til.
  • Øget dine chancer med mange hundrede procent for at få meget mere af den succes, ethvert nyhedsbrev kan give enhver virksomhed, uanset størrelse og kategori.

Og du ved:

Hvordan du undgår de største og mest fatale e-mailmarketing fejl.? De bliver begået i hobetal hver eneste dag – også af de helt store og erfarne nyhedsbrevsudgivere. Når du har gennemgået kurset, ved du, hvordan du styrer udenom de dumme fælder og ødelæggende faldgruber, så du kan få den succes med din mailmarkedsføring, du leder efter.

Skriv dig på venteliste:

Hvem er din underviser:

Din underviser disse 2 dage er Christina Klitsgaard, som har for millioner kroner reel erfaring med at bruge e-mailmarkedsføring som salgsstrategi på det danske marked.

Christina Klitsgaard er ekspert i e-mailmarkedsføring, ekspertblogger på iværksætterportalen Amino.dk og rådgiver til dagligt små og store virksomheder om strategisk e-mailmarkedsføring.

Hun har en fortid som reklamebureauejer og tekstforfatter – og er forfatter til flere e-bøger om e-mailmarkedsføring, ligesom hun også står bag Danmarks to første (og eneste) onlinekurser i effektiv e-mailmarkedsføring.

På vegne af kunder i alverdens brancher har hun indenfor de seneste 5 år solgt for mange millioner kroner – i alt fra hjertestartere og økovarer til selvudviklingskurser og franske møbler– alene gennem strategiske e-mails.

NÅR DU HAR SAT DIN E-MAILMARKEDSFØRINGS-MASKINE OP – OG DET LÆRER DU HER – SÅ:

  • Har du redskaberne til at markedsføre og sælge på egen hånd –uafhængigt af reklamebureauer, marketingfolk og din likviditet.
  • Bliver du i stand til at rykke lynhurtigt – hvis du skal have fyldt en restaurant, en sal eller en ordrebog … eller hvis du vil have tømt et restlager.
  • Etablerer du mail for mail en tættere og tættere relation med dine kunder, og dem, du gerne vil have som kunder.

Klar til at lære hvordan du markedsfører dig på mikrobudget med e-mails – og til at smøge ærmerne op og gå direkte hjem og skabe resultater med det samme?

NÆSTE KURSUS:

  • Ny dato kommer

Kursuspris:

Din investering i disse 2 fulde kursusdage, som du vil kunne profitere af i alt din markedsføring fremover – inklusive fuld forplejning og alle materialer – er kr. 9.995 + moms.

Det svarer nogenlunde til hvad et professionelt e-mailmarketingbureau skal have for at forfatte halvanden e-mail for dig – og det lærer du absolut intet af. Eller hvad en annonce i lokalbladet koster dig – … og selv hvis den virker, så skal du op med det samme beløb næste gang, du har noget, du gerne vil sælge eller markedsføre. Byg dit eget medie – uden at skulle smide annoncekroner efter andres. Og gør det på mikrobudget. Med e-mails.

Skriv dig på venteliste:

Gør som over 11.000 andre

Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (Vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.