Online Kursus

Skriv én gang – sælg på den samme mail hver eneste dag.

Ville du ønske, at du ikke behøvede at skrive en mail hver gang, du skal sælge noget med en e-mail? Så skal du sætte din e-mailmarkedsføring på autopilot.

Ja tak - send mig videre til bestilling
Din investering er kr. 4.900 + moms

Skriv én gang – sælg hver dag på den samme mail

På dette onlinekursus lærer du, hvordan du kan skrive din mail kun én gang. Og sælge på den samme mail hver eneste dag (og nat). I årevis. Er det svært? Nej. Virker det også for dig? Ja!

Forestil dig det her:

  • Du sætter dig foran din skærm.
  • Formulerer det nyhedsbrev, du har gået og brygget på i dit hoved hele ugen.
  • Skyder det af sted til dine modtagere.
  • Du henter en kop kaffe – og går tilbage til skærmen, hvor du nu sidder og betragter, hvordan dit salg bare ruller ind.

Findes der en mere fantastisk måde at sælge på?
Ja!

Prøv i stedet at forestille dig dette:

  • Du sætter dig foran din skærm.
  • Men du skriver ikke noget nyhedsbrev.
  • Du går bare online. Og ser, hvordan salget ruller ind.
  • (Og i øvrigt er rullet ind, siden du gik offline i går).
  • I morgen sker det samme … og igen i morgen … og dagen efter … og dagen efter igen … og sådan bliver det ved. Ikke bare i ugevis. Ikke bare i månedsvis, men i årevis. Uden du skal bevæge så meget som en lillefinger.

Hvilket af de to scenarier giver mest mening for dig?

Scenarie 1, hvor du skal forfatte et nyhedsbrev, hver eneste gang du vil sælge noget til modtagerne på din e-mailliste? Eller scenarie 2, hvor du sælger uden at skulle røre en finger?

Forskellen på de to scener er enkel
– og nu skal du spidse ører:

Der findes to typer e-mails:

Type 1 er live e-mailen.

Det er den e-mail, du skriver, sender og (måske) sælger på. Og så var det den mail.

Næste gang, du vil sælge noget til dine modtagere, skal du igen skrive en ny mail. Og en ny mail. Og en ny mail.

Altså hver gang, du vil sælge noget (om det er et produkt, en ydelse eller et budskab) skal der en ny mail til.

Type 2 er den automatiserede e-mail.

Det er den e-mail, du skriver én eneste gang (Jo! Kun den ene gang).

Herefter sælger du på nøjagtig den samme mail. Hver dag. Uge efter uge, måned efter måned – år ud og år ind.

Mens du laver alt muligt andet. Går til møder … henter børn … eller holder ferie.

Hvorfor du skal kende, bruge (og kommer til at elske!) den automatiserede mail

Fordi der er langt mere tilfredsstillelse (og mange flere kroner at tjene) i at sætte en serie af e-mails op i ét hug og roligt betragte, hvordan dit salg bare ruller af sig selv - automatisk! Hver eneste dag! Til praktisk taget evig tid.

Mens du læser det her, sender jeg automatisk e-mails ud til hundredevis af mennesker, der interagerer med mig, mit website og mit nyhedsbrev. Det samme gør de allermest succesfulde virksomheder, du kan komme i tanke om – hver time døgnet rundt, hele verden over. Automatiserede e-mails, som rammer kunderne, når de har allermest brug for indholdet i netop de e-mails.

I dette kursus lærer jeg dig hemmeligheden bag netop den strategi.

Men inden da, så lad mig forsikre dig om én ting: Du behøver hverken have en nyhedsbrevsliste med tusindvis af læsere på eller noget intergalaktisk, hyperfancy software for at få et fantastisk udbytte af automatiseret e-mailmarkedsføring.

Du skal bare have en plan.

Den plan kalder jeg at sætte din e-mailmarkedsføring på autopilot.

FAKTA

E-mailmarkedsføring på autopilot er den mest effektive – men samtidig den mest oversete disciplin indenfor e-mailmarkedsføring.

Det er katastrofalt. For hør lige her: En automatiseret e-mail har en op til 8 gange højere åbningsrate – og op til 5 gange højere klikrate – end nogen anden e-mail, du sender til modtagerne på din liste.

På dette kursus lærer du blandt andet:

Hvorfor automatiserede e-mails har en åbningsrate, der er op til 8 gange højere end dine almindelige nyhedsbreve.
Hvad den perfekte vekslen mellem value-mails og salgsmails rent faktisk kan bevirke. For din arbejdsglæde, for din relation til dine kunder, for dit forhold til din chef (skulle du have sådan en) – og for din (eller den virksomhed, du er ansat i) bundlinje.
Hvordan du skaber top-relevant indhold til dine automatiserede kampagner, selv når du har for travlt til at tænke én kreativ tanke.
Hvorfor dine potentielle kunders indvendinger mod at købe er fantastisk brændstof til en automatiseret kampagne, der netop vil få dem til at købe.

Test dig selv: Er dette kursus det rette for dig lige nu?

Jeg vil gerne have større, kontinuerlig effekt af min e-mailmarkedsføring!
Jeg vil gerne lægge selve skrivearbejdet på én gang (eller uddelegere det til en anden), sætte de gode mails klar til udsending, og så ellers lade systemet rulle automatisk!
Jeg vil helt ærligt gerne bare øge vores omsætning uden at bruge ekstra ressourcer på det …
Jeg vil gerne gøre noget, vores konkurrenter ikke har regnet ud, at de burde gøre også.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Er du klar til at høre, hvad du får, når du nupper dette kursus i dag? Så hold på hat og letvægtsbriller nu …

Du får 10 modulers video-undervisning med mig, Christina. Rundt regnet 120 minutter direkte ‘sådan gør du trin for trin’ og ‘derfor virker det’, bare dig og mig, kun adskilt af en skærm. Se kurset i ét ryk eller se det, som du vil – i bidder. Når du først har købt og downloadet det, er det dit til evigt eje – og du kan se og gense alle – eller udvalgte – moduler alle de gange, du lyster. 10 moduler rent kapow - se i næste afsnit, hvad de præcis tager dig igennem.
Du får også min personlige gennemgang af en bunke danske eksempler. Jeg guider dig igennem hvad, der virker og forklarer dig, hvorfor det virker, og hvad du skal gøre - mens du har eksemplet foran dig. Du kunne nøjes med bare denne del af kurset og stadig få fuld value for money.
Plus du får guidede video-sessions med min foretrukne teknik-nørd, der trin for trin tager dig igennem det instrumentbræt, du skal bruge til de 10 mest populære og effektive former for autoresponders. Ja, han viser dig hvordan du selv sætter de her e-mails op i dit e-mailsystem, så de herefter bliver spyttet ud automatisk, uden du skal bevæge en lillefinger. Og ja, det er så pædagogisk, at selv jeg kan forstå det – og finde ud af at gøre det.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Hvad gør det dig i stand til (om cirka 4 timer fra nu)?

At fastlægge din egen autoresponder-strategi baseret på netop din virksomheds behov lige nu og de ressourcer, I har til rådighed.
At skabe det rigtige indhold i dine forproducerede mails, så hver eneste mail, du automatisk sender afsted, gør det den skal hos læseren.
At beherske teknikken bag og bruge alle de lækre features til det her, som allerede ligger i dit e-mailsystem. (og de få steder, du skal have ægte nørd-hjælp, bliver du klædt på til at bestille præcist, hvad du har brug for).
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Du bliver marketingmaskine-maestro efter de 10 moduler, og de indeholder blandt andet det her:

Modul 1: You had me at ‘Hello’

Vi lægger heftigt ud med Store Brands Mest Effektive Marketingmaskine, nemlig den top-logiske, men desværre næsten ukendte e-mailproces, vi kalder engagements-serien. En serie automat-mails, der forvandler en ny, potentiel kunde til en reel, betalende kunde på kortest mulig tid - uden at du skal gøre noget som helst for det. Lær, hvorfor den virker så skidegodt, og opdag, at du har et utal af relevante emner at henvende dig til dine læsere om.

Modul 2: Lykken ved at eje sin egen satellit

Sæt gang i et lukket kredsløb af god, værdiskabende kommunikation og relevant, kontant markedsføring med en konstant kørende kampagne fra en produktspecifik landingpage. Et indlysende greb for både bittesmå og kæmpestore virksomheder. (Og skuldrene ned – ved du lige nu ikke, hvad en landingpage er, så ved du det når du i kurset a) får min enkle forklaring på det og b) opdager hvorfor du bør skynde dig at få en.

Modul 3: Når du siger tak

Den automatiserede e-mail, alle bruger, men for det meste forkert. Dog ikke efter dette modul, tør jeg godt love. Fra nu af er det slut med at undervurdere takke-mailens psykologiske power i relationen mellem dig og din kunde. Hvis du kan lide komplet overkommelige, meget effektive tricks, så vil du elske den her.

Modul 4: Få dem til at elske dit mersalg (og købe)

Hvornår er du allermest relevant, opmærksom, imødekommende og i kontakt med din kundes behov? Når han lige har købt, selvfølgelig. Sådan udvikler du mersalgsmails, din kunde vil takke dig for. Jo. Og købe fra. Jo.

Modul 5: Simpel automat-magi

Lego hiver 15% af deres onlineomsætning på det amerikanske marked hjem på denne ene e-mail. Så enkel, at du kommer til at ærgre dig over, at du ikke satte den her automat-mail op for fem år siden. Heldigvis er i morgen en ny dag, og i morgen kan du faktisk være i gang med at udnytte superkræfterne i de ellers så underspillede transaktions-mails.

Modul 6: Guide-mailen, du skal være bange for ikke at bruge

Hjælper du din kunde i gang med at bruge din vare, når først hun har købt? Sådan rigtigt, du ved, med en række venlige aktiverings-mails, der får hende godt i sving med at anvende det, hun har betalt dig for? Nej? Så hør min egen skrækhistorie om, hvordan det kostede mig henved 300.000 kroner (av) at glemme netop den – og forstå samtidig, hvorfor alle de virksomheder, du beundrer, selvfølgelig bruger netop denne automatiserede mail-taktik.

Modul 7: Var det også godt for dig?

Spørgsmålet, vi skal turde stille. Tag temperaturen på din kundes oplevelse og brug feedbacken. Et potentiel gylden mulighed for at vise, hvem du er, hvad du står for, og at du er alle pengene værd. Samtidig med, at du husker det vigtigste ved postsalg-mailen: At lade din kunde sætte ord på, hvor god - eller mindre god - du er til dit arbejde. Jeg viser dig, hvordan du spørger din kunde, så han får lyst til at dele sin oplevelse med dig. Og ikke delete din ’Var det også godt for dig’-mail (suk, de er kedelige den slags mails, ikke? Men bare rolig – det bliver din ikke, når du har gennemført dette modul).

Modul 8: Tillykke med din hund

Kan du ønske din kunde tillykke med Fifis fødselsdag? Ja da - hvis du sælger hundemad. Men der er også 365 andre fantastiske muligheder – også for dig, der sælger huse, biler, støvsugere, søgemaskineoptimering, coaching [indsæt det, du sælger ______]. Hør her, hvorfor dato-triggered e-mails ikke kun ‘vækker’ din kunde til live på overraskende tidspunkter, men også gør det på en personlig og relevant måde, der så nemt som ingenting kan føre til mersalg.

Modul 9: Tankelæser-service, der sælger

Beskrivelsen ‘website-adfærdsbetingede e-mails’ er ikke fræk og fyndig, det er sandt. Men det tilgiver du mig, når du forstår, hvad disse trigger-mails kan samle op af klingende mønt og mersalg på dit website. De adfærdsbetingede autoresponders formuleres og sendes til dine besøgende baseret på det, din potentielle kunde har truffet af valg, mens de var på dit website. Ja, det er hele den dynamitfyldte kavalkade af handlinger fra at søge på ‘solfaktor 50’ til at forlade en indkøbskurv med for 2.500 kroner varer i. Jeg viser dig hvordan her. Denne taktik alene vil tage dig til et helt nyt niveau af indirekte kundeservice. Og behøver jeg at sige det – øge dit salg d-r-a-m-a-t-i-s-k.

Modul 10: Vær ikke for fin til at skrive til en ekskæreste

Benhård, konsekvent og inderligt effektiv listehygiejne. Det samler en ambitiøs e-mailmarkedsfører altid mod til - og ‘kom tilbage til mig’-mailen er din væbner i din stræben efter en virkelig tight, trimmet liste af modtagere, der faktisk gerne vil både høre fra dig og købe af dig. I dette modul kommer du til at møde The Bad Guy og The Good Guy – og du kommer til at se og forstå, hvorfor du skal
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Det får du ingen andre steder:
Danske eksempler fra danske virksomheder

Se selv, hvordan en af landets ældste webshops laver 150.000 kroner i ekstra salg hvert år på en e-mail, de har skrevet én gang (og nu kører på 3. år).
Se selv, hvordan en yogaskole i Aarhus tjener 1.000 kroner hver gang, en ny abonnent skriver sig op til deres nyhedsbrev - via automatiserede mails.
Se selv, hvordan en solo-selvstændig fotograf fylder kalenderen med portrætfoto-opgaver for virksomheder - via automatiserede mails.
Se selv, hvordan et kendt flyttefirma sælger flytninger til både private og erhvervslivet via nøjagtig samme model, som du lærer her.
Se selv, hvordan en af Danmarks dygtigste kommunikationsvirksomheder på bare 6 måneder har solgt kurser til erhvervslivet for 1.080.000 kroner – via automatiserede mails.
Og selvfølgelig får du også mine egne eksempler med – se, hvordan jeg sælger mine onlinekurser til nye læsere på mit nyhedsbrev – via automatiserede mails.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Om du er lille selvstændig eller stor organisation: Sæt gang i din automatiserede mail-maskine og øg indtjeningen konstant, kontinuerligt og uden at arbejde for det mere end én gang.

Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Download dit online kit nu,
vær i gang om 10 minutter

Vi har gjort det så nemt som muligt for dig: Alt, hvad du skal vide for at hæve din e-mailmarkedsføring til et helt nyt niveau, ligger pakket og klar på et selvstændigt online 'bibliotek'. Du får adgang til alle undervisnings-lektioner (videoer), ressourcer (pdf) og cases (videoer + pdf), så snart du booker din plads. Og så er du i gang!
Uanset hvor i verden, du sidder lige nu, og hvad klokken er der, er 'skolen' åben: Du får adgang med dit personlige login, og downloader nemt alle lektioner til din computer. Her er de dine til evigt eje, og du kan bruge dem på din iPad, iPod, smartphone eller andet bærbart isenkram – igen og igen.
Online-kurser er den ultimative frihed til at lære nye værktøjer 'on the go' – når du kører fra sted til sted, på løbeturen, på ferien, på arbejdet (mens du bladrer interesseret i den tommetykke rapport, din chef lige har smidt på dit skrivebord). Du skal bare have adgang til en computer og være i stand til at bruge den.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

De mest almindelige spørgsmål – og svarene på dem:

Jeg driver en webshop, passer kurset til mig? Svar: Ja, i høj grad. Alle slags virksomheder fra små en-mands-forretninger til dem med omsætninger i trecifrede millionbeløb kommer på mine kurser, og jeg har eksempler med, som alle kan bruge: webshops, vidensvirksomheder, B2B-business og selv til dig, der måske sælger noget så 'kedeligt', at du lige nu tænker, at det kan I umuligt skrive en linje om – du kan tro, du kan! Jeg skal nok tage dig igennem hvordan.
Hov, hvad hvis jeg allerede hár investeret i dine andre online-kurser om e-mailmarkedsføring? Svar: Så er du klædt fantastisk på til at få det vildeste udbytte af dette kursus! For så har du allerede sat dig ind i de grundlæggende principper i e-mailmarkedsføring. Dette online-kit om automatiserede e-mails kan du i så fald betragte som en overbygning - eller som et nyt og ekstra sæt magiske superkræfter i din salgskuffert.
Jamen, hvad nu hvis jeg derimod er komplet nybegynder indenfor det at sælge via nyhedsbreve? Svar: Så kan du gøre én af to ting: Spænde hjelmen, glatte pandehåret, hælde kaffe op og simpelthen tage kurset her som din e-mailmarketing-dåb. Det kan du sagtens. For når først logikken går op for dig (efter få minutter), så vil du ikke være til at stoppe igen! Eller du kan nuppe det mere grundlæggende kursus på www.saelgmedmails.dk med, nu du er i gang med at sætte turbo på verdens mest ROI-effektive markedsføring. PS. Jeg sender dig et virkelig godt tilbud på kurset 'Strategisk emailmarkedsføring med storytelling' (det hedder det nemlig), så snart du er tilmeldt dette. Så vil vi anbefale dig at sætte dig ind i alt det grundlæggende stof først. Det tager vi dig igennem i e-kurset “Strategisk e-mailmarkedsføring med storytelling”. Læs alt om, hvad du lærer, her.
Hvor lang tid skal jeg bruge på det her? Svar: Selve kursusmodulerne tager i alt et par timer at se – fordelt over 10 moduler. Men du kan gøre det, som det passer dig bedst, enten i ét ryk eller fordelt over dine dage. Den tid, du bruger på at skrive og opsætte din egen første autoresponder, kan jeg af gode grunde ikke sige noget generelt om. Men jeg kan love dig, at de timer med garanti er givet godt ud, når du opdager, hvad de e-mails vil få af effekt!
Skal man kunne noget særlig teknisk for at følge et digitalt kursus? Svar: Slet ikke. Du skal bare have adgang til en computer, som du kan finde ud af at bruge. Og internet-adgang, til når du downloader dit materiale. Alle trin bliver nøje forklaret.
Hvordan foregår det helt konkret? Svar: Så snart, du har betalt, får du en personlig adgangskode sendt til din indbakke. Det giver dig adgang til det 'lukkede rum' på internettet, hvor vi har lagt hele online-kittet klar til dig. Du kan enten høre modulerne direkte fra din browser (nu eller senere), eller downloade alt materialet til din computer. Herfra kan du så flytte det over på dine bærbære enheder som iPod, iPad, smartphones, mp3-afspillere og dine andre computere.
Skal jeg gøre det med det samme, jeg køber? Jeg har lidt travlt med noget andet lige nu ... Svar: Nej, du kan bare vente med at gå i gang med kurset, til du har bedre tid.
Må jeg dele materialet med de andre på mit arbejde? Svar: Nej, prisen gælder kun en enkelt bruger-adgang. Det vil jeg bede dig respektere. Skriv til mig på hello@christinaklitsgaard.dk, hvis du har brug for pris på en flerbruger-adgang.
Jeg holder selv kurser, må jeg undervise i det materiale, jeg får her? Svar: Nej, det er kun til dit private brug.
Kan jeg se og høre materialet igen? Svar: Du kan høre det lige så tosset, du vil. Nu, næste år, næste gang du skal lave en autosponder-serie eller næste gang, du skifter job. Det er dit for evigt.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

"Jeg er e-mailnørd - Så du ikke behøver være det"

Dette kursus er baseret på over 7 års professionel e-mailmarkedsføringsnørderi.

I al den tid har jeg tænkt og åndet nyhedsbreve og tekstforfatteri dag og nat, og jeg følger med i alt, hvad der rører sig indenfor denne absolut mest lukrative form for markedsføring – så du ikke behøver gøre andet end at konsumere de vigtigste pointer og bruge dem i den virksomhed, du arbejder i.

Til dagligt rådgiver jeg større danske virksomheder i både ind- og udland i e-mailmarketing-strategier, underviser årligt hundredevis af kursister i de bedste taktikker, holder oplæg på konferencer og skriver en sværm af blog-indlæg, nyhedsbreve (selvfølgelig!) og updates om at sælge via e-mails.

Jeg behøver ikke at sige, at jeg gør det, fordi jeg er fuldstændig vild med den her måde at kommunikere med kunderne på, vel? Det er jeg. Og med års mellemrum får jeg ryddet opgavebunken længe nok til at samle de nyeste metoder, tricks og cases i et onlinekursus som dette. Her pakker jeg alt det, jeg véd virker – så du bare kan gå i gang.

3 argumenter for at gå i gang nu:

DERFOR #1 For få timer af din dyrebare tid og få tusind kroner kommer du til at både forstå og bruge de enkle principper, der sikrer dig mersalg dag for dag for dag - med én samlet indsats. Ja, lige om lidt ved du nemlig alt, du skal vide, for at skrive én gang og bygge et automatisk system for, hvordan og hvornår, du er i kontakt med dine potentielle og aktuelle (og sågar også tidligere) kunder.
DERFOR #2 Dette trin-for-trin og sådan-gør-du-onlinekit vil stensikkert få dig til at opdage mindst 5 og nok mere 25 steder i din normale kontakt med dine kunder, hvor du simpelthen lader penge ligge på gaden. Sagt på en anden måde: Automatiserede e-mails er den hurtigste, nemmeste og mest indlysende logiske måde at øge din indtjening uden en væsentlig større indsats. Deraf 'automatisk' ...
DERFOR #3 Jeg har sat mig ind i alt om dette emne. Jeg har testet, læst, lært og testet igen. Jeg har hevet eksempler ud af nogle af de sejeste e-mailmarketingfolk, jeg kender. Og jeg har samlet det hele i dette kursus. SÅ DU IKKE BEHØVER. Du kan bare konsumere alle pointerne, pakket og klar til dig her – og gå i gang med at sætte dine egne automatiske e-mails op i morgen! Selvom jeg tror, du vil få svær lyst til at gå i gang lige med det samme.
Ja tak, det vil jeg også lære!
Din investering er kr. 4.900 + moms

Gør som over 11.000 andre

Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (Vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.