Vil du geare dine e-mails maksimalt op på mindst mulig tid?
Lad os gøre det sammen – på en nem og sjov måde:

Klitsgaards Kvikfix:
21 simple e-mail-tips– pakket til dig 'in a box'
21 kvikfixes i en box Okay, det lyder easy! Jeg siger ‘ja tak’ til 21 tips til mere effektive e-mails
Din investering er 299 kr. + moms

(Jo, du læste rigtigt – det svarer nogenlunde til prisen på en taxa til arbejde den morgen, man har sovet over sig, fordi man sad oppe det meste af natten og hev sig i håret over en e-mail, der bare blev ved med at være … dødssyg. Dét stopper heldigvis nu, min ven).

I pakken med de 21 Kvikfix vil du …

  • Lære adskillige måder at bruge viden om din læser til at skrive bedre e-mails.
  • Opdage de små bitte forskelle, som ændrer ’kedelige’ servicemails til super kontaktpunkter.
  • Forstå hvordan du bliver mere ’personlig’ uden at det bliver uprofessionelt.
  • Få en håndfuld pro-forslag til, hvordan du holder dine e-mails spændende for læseren ned igennem teksten.
  • Mestre den perlerække af små justeringer, der forvandler en slatten e-mail til en super-spændstig!
backflip

Ingen overvældelse, ingen dårlig samvittighed, bare tilfredsstillelsen

ved at gøre dine e-mails bedre dag for dag.

Du kommer blandt andet til at lære …

 

  • 4Venteliste-tricket, din revisor (eller din chef) vil elske dig for
  • 11Det oversete takkeside-trick, du kan sætte op på et øjeblik
  • 14Spørg alle nye læsere om det her – og se, hvordan du bruger svaret
  • 17Den overraskende, men virkningsfulde måde at bruge din læsers fornavn på (nej, det er ikke i emnelinien, for det ved jeg godt, du allerede ved virker.

… og 17 andre tips, du kan gå i gang allerede fra den næste mail, du sender ud.

Følg kvikfix-anbefalingerne hver dag – eller vælg et par stykker ud og begynd med dem.
Prisen er lav, så alle kan være med, uanset hvor meget tid du har lige nu.

Aldrig har det været mere enkelt og overkommeligt. Oplev hvor sjovt og effektivt, du kan forbedre både dine e-mails og dine resultater ved at ændre på små ting, der tager få minutter.


Når du har indtaget dine KVIKFIX har du:

  • En krukke med knaldgo’e e-mailmarketing-tips og er med al sandsynlighed i fuld gang med at implementere en masse af dem (jeg tror slet ikke, du kan lade være!).
  • Lært nyt og er topmotiveret – af de daglige kvikfix-videospots, af erfaringerne i Facebook-gruppen og af dine egne forsøg ved tasteturet.

Hvad skaber den slags kvalitets-input over en kort, intens periode? Lyst til at prøve nye ting!