En trin-for-trin-guide til iværksættere og marketingfolk, der vil sælge flere pladser, flere timer eller flere digitale vidensprodukter.
Hvad gør du, når du har en ny ydelse, du gerne vil have solgt?
For eksempel en e-bog, et kursusforløb, en terapisession, et vegansk madlavningskursus for nygifte eller en digital grunduddannelse i ’den svære samtale’?
Ja, du fortæller folk om den!
På sociale medier, i annoncer, i blogindlæg eller i dine nyhedsbreve.
Og hvad er det næste, der sker?
De nu forventningsfulde (mulige) kunder klikker på det link, du har delt, for at høre mere. De lander på den side, du har skrevet for at sælge din nye vare. Og så går det galt … for mange.
Alt for mange dygtige iværksættere og marketingfolk, som har knoklet for at formulere den salgsside – altså landingpage – som skal sælge deres nye ydelse eller produkt, oplever det her:
”Folk klikker, men de køber ikke”.
”Vi får god feedback på produktet, men det konverterer ikke til salg på siden”.
”Jeg forstår ikke, hvorfor vi næsten ingenting sælger – vi synes selv, vi har gjort alt det rigtige”.
Fortsæt selv de triste erfaringer …
Jeg har en god og en dårlig nyhed til dig,
der har stået i den situation:
Den dårlige først:
Nej. Du har sandsynligvis ikke gjort ’alt det rigtige’.
Og så den gode:
Men det kan du heldigvis gøre noget ved! For der findes faktisk en effektiv model, som alle kan lære. Hør her …
På utallige opfordringer har jeg nu snedkereret et nyt onlinekursus, der én gang for alle lærer dig, hvordan du skriver en topsælgende landingpage. Den side – siden – der skal konvertere de mildt interesserede til at blive ægte, købsknaptrykkende kunder.
Det er så langt fra raketvidenskab, som det kan være – alle kan lære metoden, og du bliver væsentlige bedre allerede i første forsøg (og helt suveræn, hvis du bruger formlen, hver gang du har nye ydelser på hylden).
’Sådan skriver du en topsælgende landingpage’ er til dig, der ikke er vant til at skrive, dig der bare ikke bryder dig om at skrive markedsføringstekster – og til dig som både gør det og kan lide det, men gerne vil raffinere din teknik.
- Er du i tvivl om, hvilke informationer du skal bruge på din landingpage for at sikre et salg?
- Ved du ikke, hvordan du undgår for meget ’fag-jargon’ og skriver, sådan som din kunde taler?
- Er du frustreret over, at du godt ved, at landingpagen er ’knæk eller bræk’ for dit gode produkt, men du er i tvivl om, hvordan du skriver den, så den virker?
- Kører du nogle gange med en landingpage-tekst, du véd er mere beskrivende end sælgende, selvom du risikerer at miste salg på det?
- Synes du nogle gange, du er bedre til at levere din ydelse end til at sælge den ind?
- Tænker du, at du ville kunne sælge mere, hvis dine kunder virkelig forstod, hvor relevant din ydelse er for dem?
- Savner du ideer til, hvordan du kan gøre dine landingpages endnu mere konverterende?
I dette helt nye onlinekursus viser jeg dig trin for trin hvordan du skriver en topsælgende landingpage, inklusive …
- Psykologien bag landingpages, der sælger, og forklaringen på, hvorfor de virker så fantastisk godt for mig og andre højtkonverterende online-undervisere.
- Den præcise struktur, du skal følge, trin for trin, for at konvertere tvivlere til købere.
- Nøglen til, hvordan du sikrer dig, at ingen kunde er i tvivl om, at præcis du – og ingen anden – er den rette at investere hos.
- Det ’hoved på sømmet’-element, enhver effektiv landingpage bør slutte med (og nej, det er ikke en købsknap).
Og ikke kun det: Når du investerer i ’Sådan skriver du en topsælgende landingpage’ får du også …
- En træfsikker landingpage-struktur, du kan bruge igen og igen, både til en flashy premiere-kampagne på et nyt produkt og til dine gode ’hyldevarer’, som altid er til salg.
- Det perfekte koblingspunkt mellem din kundes problem og den løsning, du sælger.
- De pro-teknikker, som differentierer dig fra dine konkurrenter og sætter dine priser i perspektiv, så du tage gode penge for god kvalitet.
Forestil dig, hvor fedt det bliver at få ’nailet’ en virkelig effektiv landingpage én gang for alle?
Og tro mig, når jeg siger:
De næste tre, fire, fem, du skriver, bliver så meget nemmere, når først du har forstået formlen og fået den op under neglene. Og det får du med dette kursus!
Dette trin-for-trin-kursus
vil være alle pengene værd for …
- Dig, der er vidensformidler, ekspert, underviser, konsulent, kursusleder eller fagbogsforfatter.
- Dig, der sælger – eller vil sælge – pladser, timer eller vidensprodukter (analoge eller digitale) fra dit website.
- Dig, der allerede har en landingpage til den ydelse, du vil sælge, men vil raffinere teksten og løfte salget.
- Dig, der ikke har en landingpage endnu, men ved, du skal bruge en ganske snart.
Du kan bruge dette onlinekursus til at ’bygge’ indholdet fra bunden af. Men du kan også bruge værktøjerne i kurset til at forbedre din eksisterende landingpage afsnit for afsnit.
Jeg har solgt digitale vidensprodukter i 11 år til tusindvis af kunder, og hver gang har kampagnen peget på én side, uanset om jeg har brugt e-mails, annoncer eller opslag: En topsælgende landingpage præcis som den, jeg lærer dig at skrive på dette kursus.
Når du har taget den øjenåbnende tur
gennem dette kursus, vil du opleve …
- At du ’har knækket koden’ til, hvorfor topsælgende landingpages er netop det: topsælgende.
- At dine allerede tilfredse kunder bliver jetmotoren på enhver landingpage, og du vil have en håndfuld forskellige måder at sætte dem i spil på.
- At du (næsten) selv kan bestemme, hvem der kommer til at købe dit produkt, fordi du taler præcist til den gruppe.
- At du har en model for, hvordan du til enhver tid og på ethvert medie kan bruge dit sprog til at få din kunde til at ønske sig det, du tilbyder – fordi du præsenterer det på den rigtige måde.
Ikke hvilken som helst underviser (heldigvis)
Det virker nu engang bedst, hvis man selv har ’walked the talk’,
og det lover jeg dig, jeg har.
Udover at turnere rundt som e-mailnørd på konferencer, undervisningssteder og i virksomheder, driver jeg en digital kursusvirksomhed, hvor jeg siden 2008 har solgt onlinekurser som det her, du læser om nu, til tusindvis af iværksættere og marketingfolk. Hver gang via præcis den slags landingpage, du lige om lidt lærer at skrive selv!
Bemærk: Tidsbegrænset salgsperiode
Dette kursus er kun til salg i en begrænset periode.
Vi lukker salget onsdag den 19. juni til midnat.
Hvordan foregår det så lige nu?
Så snart, du har købt og betalt kurset, kan du gå i gang. Det er smart. Vi sender dig automatisk et link til login til det særlige onlinebibliotek, hvor dit materiale venter på dig. Du får også automatisk en faktura. Spids ørerne og pennen, så kan du have din nye landingpage-tekst klar allerede i morgen!
Stadig lidt i tvivl om, du skal slå til?
Mangler du de sidste argumenter for, hvorfor ’Sådan skriver du en topsælgende landingpage’ skal være din næste efteruddannelses-investering?
- Fordi du tjener pengene hjem igen. Hvis du tilbyder et attraktivt produkt af god kvalitet, så er en dårlig udført landingpage den eneste forhindring mellem dig og din kunde. Skaf den af vejen for 1.495 kr.
- Fordi det, du lærer her, kan bruges i alle de andre former for kommunikation, du bruger til at nå dine kunder. Du kan ikke ’aflære’ den måde at tænke på kundens behov for en løsning, som du lærer her. Det vil gøre alle dine tekster fremover mere velovervejede, men også nemmere at skrive.
- Fordi verden er fuld af potentielle kunder derude, som faktisk har brug for det, du tilbyder. Præsenter dem for en så overbevisende landingpage, at de køber hos dig. Det er win-win: Du sælger – og de bliver glade for at købe hos dig.