Værkstedets stærkt populære ‘skyhøjt’-bog:

Skyhøjt salg med mails året rundt

Nu i ‘grab and go’ e-version inklusive heftigt bonus-kit
til kun 995 kr. + moms

Skyhøjt salg med mails året rundt

Vil du hive din omsætning med mails op? Lær én gang for alle at planlægge dine e-mails, så salget går i vejret hver gang. Nu og resten af året.

Skyhøjt salg med mails året rundt er Christina Klitsgaards populære kursuskit om at få supersalg via e-mails gennem noget så enkelt som bedre strategisk planlægning.

Vi lærer dig, hvordan du får overblik over dine tilbud til læserne og bygger en kampagnekalender, der ikke kun kan øge dit salg over året markant, men også give dig ideer til nye produkter, spare dig dyrebar tid og holde dine kunder mere end tilfredse!

Signe Eriksen

Min første mail solgte dobbelt så meget som ventet

“Jeg har kørt en enkelt kampagne, efter jeg købte SKYHØJ, og den solgte over dobbelt så meget, som jeg havde skrevet i målsætningen (som jeg havde sat højt, men realistisk, baseret på tidligere salg)! Jeg havde netop udfordringer med at bevare overblikket, og det er jo blevet løst for mig - præcis som lovet. Og investeringen er jo som altid tjent hjem allerede på den første kampagne.”

Signe Eriksen, skaberlyst.dk

Du har sandsynligvis rigeligt at se til.

Skyhøjt salg med mails året rundt er kogt ind til de absolut vigtigste trin i god kampagneplanlægning:

Hvilken slags kampagne-typer, du skal kombinere i din årsplan
– og hvordan du planlægger optimalt.

Mød dine nye superpowers: ’The High-Selling Six’

Variation er vigtigt, for uden den trætter du dine læsere. Tænk bare på en webshop, du får mails fra lige nu … Uge 1 ’Hej, her er et tilbud’. Uge 2 ’Hej, her er andet tilbud’. Uge 3 ’Hej, vi har et tilbud til nu!’. Gaaab. Don’t be that guy.

Hold dine læsere tændte og opmærksomme ved at skifte mellem kampagne-typer henover året. Når først du kender de seks, der virker bedst, bliver planlægningen en leg, det tør jeg godt love.

Efter dette afsnit ved du, hvad der er hver kampagne-formats særkende, hvor de virker helt genialt, og du er i stand til at planlægge med de formater, der passer til netop din forretning. Gennem eksempler fra min egen forretning, danske og udenlandske cases introducerer jeg dig til ’The High-Selling Six’, der i den rette kombination danner grundlaget for dit supersalg:

  1. Aktiveringskampagnen
  2. ’Ræk hånden op’-kampagnen
  3. Volumen-kampagnen
  4. Kundekalender-kampagnen
  5. Den hyperaktuelle kampagne
  6. Den generøse kampagne

[Bonus-lektion]

Det, jeg altid bliver spurgt om:
Sådan vælger du det optimale antal mails og frekvens.

Er du bange for at sende for mange mails, for få mails, sende dem for ofte eller for sjældent? Velkommen i klubben! Og tillykke, for det SKAL enhver pro e-mailmarkedsfører bekymre sig om det meste af tiden. Men der ér noget klogt at sige om emnet, nemlig ’Find dit vippepunkt!’

Ved at se på tallene i maskinrummet af dit e-mailsystem kan du afkode, hvad der passer til netop din liste af modtagere – her viser jeg dig præcis hvordan + serverer 5 afprøvede modeller til inspiration.

Plus: Mikroguide til segmentering. Det er ikke svært. Når du har læst dette afsnit, så véd jeg, du ikke kan vente med at prøve det.

Tommy Nielsen

Tredoblet salg!

“Vi har tredoblet vores salg på e-mail efter SKYHØJ og fået sat vores kampagner i system. Den første kampagne efter kurset solgte 70 kilo kaktus (skildpadde-foder, red.) og vi tjente en formue på en uge! Til dig, som endnu ikke har købt dette kursus-kit: Tak fordi du lader os andre komme langt foran dig!”

Tommy Nielsen, monisskildpadder.dk

Rudi Sorgenfri

Med skyhøj nåede jeg for første gang mine omsætningsmål

“Det bedste ved SKYHØJT SALG er det store og simple overblik over kampagnetyperne, og hvordan de bruges mest hensigtsmæssigt. Jeg har indtil videre kørt én kampagne ud fra modellerne, og det resulterede i, at jeg nåede mine omsætningsmål for første gang.”

Rudi Sorgenfri, rudisorgenfri.dk

Men stop, der er mere i det kursus-kit …

  • SUPERSALGS-NØGLE #1

    Find de skjulte penge

    Strategisk kampagneplanlægning foregår også det mest åbenlyse og alligevel undervurderede sted: Hjemme på hylderne i din egen forretning.

    • I denne sektion tager vi punkt for punkt fat i produkter og ydelser, du selv har glemt at fokusere på et stykke tid – måske fordi nyhederne var så meget mere spændende – og som dine kunder sandsynligvis meget gerne vil høre om igen.
    • Vi tjekker for produkter og ydelser, du af forskellige årsager endnu ikke har markedsført via e-mails og føjer dem til listen over kampagner, du skal have i kalenderen.
    • Og jeg viser dig, hvordan du nemt kan fylde din ’kampagnebank’ op med 3 forskellige greb, der alle er lige attraktive for dine kunder.
  • SUPERSALGS-NØGLE #2

    Få det gyldne overblik med en kampagnekalender

    • Nu sker det, her er de: De 10 trin til at planlægge dine e-mailkampagner som en absolut pro. Lær, hvordan du bygger en konkret, ambitiøs og realistisk plan over hvad, du sender ud, og hvornår du gør det bedst.
    • I dette afsnit bliver du i stand til at planlægge efter dine omsætningsmål og jonglere ubesværet med kampagneformaterne, til du har den årskalender, der passer optimalt til din forretning.
    • Du vil få overblik over, hvad du reelt har til rådighed af salgs- og produktionsperioder og med denne (muligvis helt nye) indsigt blive mere fokuseret, målrettet og varierende i din e-mailsmarkedsføring – til stor fornøjelse for dine modtagere og uomgængeligt beroligende for dig selv (og din chef, hvis du har en).
  • SUPERSALGS-NØGLE #3

    Gear din kampagne op, så den virker hver gang

    • Der er altid en forklaring, når en tilsyneladende perfekt udført e-mailkampagne ikke rører sig ud af flækken. Og ofte ligger hunden begravet det samme sted i udførelsen: Din læser får simpelthen ikke rigtig nogen grund til at købe det, du tilbyder, og i hvert fald slet ikke lige nu. Dette afsnit lærer dig at undgå amatørfejlen og rulle dine e-mailkampagner ud på en måde, så dine læsere faktisk reagerer på dem med det samme.
    • Et uimodståeligt incitament er grundstenen i enhver e-mailmarketingkampagne. I dette afsnit lærer du om 7 forskellige, så du kan være i gang med dem allerede i din næste e-mail!
    • Plus: Dét ene løfte til dine kunder, der kan skyde dit salg i vejret, men som skræmmer de fleste.

Det her får du helt konkret, når du køber Skyhøjt salg med mails året rundt:

Ting #1, du får:

133 siders workbook i e-version med fuld smæk på kampagneplanlægning

Skyhøjt salg med mails året rundt

E-udgaven leveres direkte til dig i samme øjeblik, du investerer i snigpakken. Det betyder altså, at du kan være i fuld gang med e-udgaven og din kampagne-planlægning allerede om 3 minutter.

Ting #2, du får:

Alle bogens (vildt igangsættende) planlægnings-ark i særskilt pdf

Planlægningsark

Ting #3, du får:

Helt ny kvikguide: Så let genstarter du dit e-mailsalg øjeblikkeligt

45 emnelinjer til e-mails, du kan sætte ild til dit salg med - (Selvom din liste ikke har hørt fra dig længe)

Denne helt nye kvikguide til højt kampagnesalg er skabt til dig, der ikke har skrevet til din e-mailliste længe. Værsgo: 45 emnelinjer, der viser dig hvordan du kan skrive og sende en storsælgende mail – selv om din liste ikke har hørt fra dig alt, alt for længe. Også ideel til dig, der bare mangler inspiration til nye sælgende emnelinjer. Vi skyder den direkte i dine arme øjeblikkeligt ved køb.

Ting #4, du får:

‘Behind-the-scene’-videolektion: Gennemgang af en ny-etableret webshopejers flotte salgskampagne på 3 mails

Videolektion

Denne helt nye kvikguide til højt kampagnesalg er skabt til dig, der ikke har skrevet til din e-mailliste længe. Værsgo: 45 emnelinjer, der viser dig hvordan du kan skrive og sende en storsælgende mail – selv om din liste ikke har hørt fra dig alt, alt for længe. Også ideel til dig, der bare mangler inspiration til nye sælgende emnelinjer. Vi skyder den direkte i dine arme øjeblikkeligt ved køb.

Ting #5, du får:

Vidensformidlerenskampagne, der omsatte for plus en million - du får alle mails og hele strukturen til øjeblikkelig download

Vidensformidlerens kampagne

Yup.

Når du køber SKYHØJT-pakken, får du også min komplette gennemgang af kampagne 1 på SKYHØJT SALG MED MAILS (kampagnen favnede - gisp - 28 mails og kørte over 5 uger!).

Du får:

  • Alle mails i pdf-format. I den rækkefølge, de er sendt ud.
  • Min kommenterede gennemgang på video af hele kampagnen.
  • Min forklaring på hvad jeg har gjort - og hvorfor jeg har gjort det. 
  • Alle tal fra mit maskinrum.
  • Og ja - også ALLE salgs-tal.
  • Det hele lige til at lade dig inspirere af til dine egne e-mailkampagner.

    Dén bonus alene er tusindvis af kroner værd for dig.

    Guranteed.

Ting #6, du får:

‘Behind-the-scene’-videolektion: Sådan solgte restaurant Flammen for 2 millioner på 4 mails - løb med strategierne

‘Behind-the-scene’-videolektion

I foråret 2020 snedkerede Helle fra Restaurant Flammen en kampagne på 4 mails til kædens liste. På 4 mails sendt over 17 dage omsatte kampagnen for 2 millioner kroner. I videoen her får du min gennemgang af de 7 strategier fra Skyhøjt-bogen, som Helle brugte - og som du også kan bruge, uanset hvilken branche, du er i. 

Ting #7, du får:

Medlemsskab af We Love Emails-Facebookgruppen - del tips, ideer og short-cuts med andre e-mailentusiaster

Medlemsskab af We Love Emails-Facebookgruppen

Her kan du sparre med andre e-mailentusiaster, få en hær af nye kolleger. Tonen er sober og meget fin derinde. Du kan smide mails op, du har skrevet, og få feedback fra de andre på dem (de er vildt gode til at gøre det kærligt og konstruktivt), du kan spørge til det tekniske - og du kan dele dine sejre (og få trøst og opbakning når noget driller - for sådan er livet også ind i mellem). NB. Det er ingen tvang at være med i gruppen. Jeg er klar over, at ikke alle elsker den slags. Feel free to ignore it.

Din investering i at lære, hvordan du planlægger dine e-mails, så salget går i vejret hver gang – hele året – er kun 995 kr. + moms.

Om du ‘kun’ får en bog?
Nej da! Her er din pakke:

  • 132 siders worksbook i kvalitetsprint
  • Medlemskab af lukket Facebook-gruppe
  • PDF-version af workbook til download
  • Mulighed for betaling i 2 eller 3 rater

995 kr. +moms

Ja tak!
Christiane Meulengracht

Pengene er for længst tjent ind

“5 dage efter jeg købet kittet, havde jeg solgt 39 ekstra kursuspladser. Derefter lavede jeg nyt onlinekursus som solgte bedre end nogensinde. “Er kurset prisen værd? Får jeg afsat tid til at sætte mig ind i det?” Svaret er, at materialet er letlæseligt og meget nemt at gå til. Jeg føler og holdt i hånden - og ja, pengene er for længst tjent ind. Mangedoblet!”

Christiane Meulengracht, christiane.nu

Charina Hansen

Mere ro i maven nu

“Det fedeste ved SKYHØJT SALG er, at jeg har fået struktureret mine mails, mine måneder og mit år. Før var det lidt tilfældigt, hvornår jeg sendte ud (og altid i sidste øjeblik), Men kurset har gjort mig sikker i mit arbejde, fordi der nu er struktur over det! Jeg har fået langt mere ro i maven – med kursets forskellige kampagnetype ved jeg nu, hvad jeg skal skrive hvornår.”

Charina Hansen, als-motor.dk

Louise Lamberth

Jeg opdagede et overset kursusprodukt og solgte så 40 af dem

“Tippet med at finde oversete produkter frem fra hylden var nok det vigtigste for mig. Jeg solgte på få hurtigt skrevne mails 40 kurser i at skrive salgstekst og fik glade tilbagemeldinger. Det har sparket liv i skrivelysten!”

Louise Lamberth, tekstfokus.dk

Andreas Buus

Jeg skulle være startet for længst

“Min allerstørste indvending var - virker det i min branche, fysioterapi? Og nu er jeg slet ikke i tvivl. Jeg skulle være startet for længst med at bruge e-mailkampagner. Jeg har ikke været i gang så længe endnu, men har fx solgt 5 ud af 6 pladser på et slankehold. Min anbefaling til andre? Start hellere nu end senere, du vil ikke fortryde det! Og hvis du ligesom jeg tænker, at det ikke kan bruges i din branche, så bliver du positivt overrasket!”

Andreas Buus, abfys.dk

Spørgsmål til kursus-kittet?

Send os en mail på hello@weloveemails.dk – så får du et lynhurtigt og ærligt svar

Indholdet er baseret på 12 års professionel e-mailmarkedsførings-nørderi.

Forfatteren bag er e-mailmarketingspecialist Christina Klitsgaard.

Christina har 12 års praktisk erfaring med at sælge for millioner af kroner via e-mails på det danske marked. Læg dertil 25 års erfaring som tekstforfatter med speciale i at skrive tekster, der skaber målbare reaktioner.

Christina er en smittende energisk oplægsholder og som sådan ofte på plakaten til markedsføringskonferencer og events.

Hun har undervist tusindvis af kursister live overalt i Danmark, og hendes online-undervisning bliver ditto fulgt af tusindvis af danske e-mail-marketing-entusiaster – fra sprøde nybegyndere til hardcore specialister.

Her får du altså en forfatter, der har reel hands-on erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked – og som ved, hvad der virker og ikke virker. Nul varm luft. Med garanti.

Stadig ikke helt overbevist? Hør, hvad Hjem-IS,
Lampeguru og Sinful har fået ud af deres kit:

Helle Merrild

Skyhøjt har fordoblet vores salg med mails

“Den allerførste e-mailkampagne, vi kørte her hos Hjem-IS efter metoderne i bogen, skabte et mersalg på 70,02%. Samtidig steg vores åbningsrate - og vores afmeldingsrate faldt. Den næste kampagne solgte 886% mere sammenlignet med præcis samme periode året før. Dén tendens er fortsat, så vi i dag har fordoblet vores salg med mails.”

Helle Merrild, hjem-is.dk

Jeanette Hindsdal

Vi slog tre rekorder med den første kampagne

“Den første "rigtige" kampagne på 6 segmenterende mails, sendt over en uge, gav en stigning på 155% i omsætning. Alene mail nr. 2 i kampagnen er den mest sælgende i år og i Top 3 over bedst sælgende mails de seneste 3 år.”

Jeanette Hindsdal, lampeguru.dk

Mette Højby

Stigning over hele linjen!

“SKYHØJ har givet Sinful højere åbningsrater, klikrater og ordrerater – og højere procent af omsætning via e-mail. Vi har fået nye måder at tænke på produkterne på (og ikke kun de fysiske, vi sælger), en ny måde at sætte os i kundernes sted på og andre segmenteringsmåder. Jeg vil anbefale kursus-kittet til alle, der arbejder med e-mailmarkedsføring!”

Mette Højby, sinful.dk