Skyhøjt salg med mails året rundt

Sådan bruger du kampagneplanlægning til at tjene penge på din liste hele året – og holde dine læsere lykkelige imens

Uddrag af Skyhøjt salg med mails året rundt

Vil du én gang for alle lære at planlægge dine e-mails, så salget går i vejret hver gang – hele året?

Skyhøjt salg med mails året rundt er Christina Klitsgaards nye kursus-kit om at få supersalg via e-mails gennem noget så enkelt som bedre strategisk planlægning.

Vi lærer dig, hvordan du får overblik over dine tilbud til læserne og bygger en kampagnekalender, der ikke kun kan øge dit salg over året markant, men også give dig ideer til nye produkter, spare dig dyrebar tid og holde dine kunder mere end tilfredse!

Se kun denne video om bogen, hvis din kat har brækket bagbenet, og I sidder i venteværelset ved dyrlægen, og sekretæren har sagt “det er jeres tur om 11 minutter”. (Til gengæld kan du høre mig forklare, præcist hvorfor denne bog MÅTTE skrives, og hvad du kan få ud af den).

Video

Salget er lukket
Skriv dig på venteliste:

Christina Klitsgaard forklarer:

I dette kursus-kit lærer du at planlægge dig til supersalg via dine mails. Når du vender sidste side, kommer du aldrig igen til at sige: “Jeg vil bare gerne sælge så meget som muligt,” for du ved, at vejen til det ultimative salg begynder og slutter et helt andet sted.

Du kommer heller ikke til at snappe efter vejret af mangel på tid og en mail, der skulle have været skrevet i nat – for her får du værktøjerne til at planlægge den tid, du skal bruge. Uden stress.

Og skulle du være en af de mange, der lige nu er tilbageholdende med at sende ‘nok’ mails, så kan du glæde dig til at opdage, at e-mailmarkedsføring ikke handler om at tæppebombe alt, der bevæger sig, tværtimod.

At drive dit salg gennem mails handler om at give dine læsere de rigtige mails på de rigtige tidspunkter – og på en varieret måde, så de med glæde bliver ved med at åbne derude.

Signe Eriksen

Min første mail solgte dobbelt så meget som ventet

“Jeg har kørt en enkelt kampagne, efter jeg købte SKYHØJ, og den solgte over dobbelt så meget, som jeg havde skrevet i målsætningen (som jeg havde sat højt, men realistisk, baseret på tidligere salg)! Jeg havde netop udfordringer med at bevare overblikket, og det er jo blevet løst for mig - præcis som lovet. Og investeringen er jo som altid tjent hjem allerede på den første kampagne.”

Signe Eriksen, skaberlyst.dk

Mie Bilberg

Bogens metoder har sikret os et mersalg, der skal tælles i millioner

“SKYHØJT-bogens metoder har øget vores ontrade-onlinesalg her i Carlsberg fra 0-1% til 3%. Det lyder måske ikke af meget, men det svarer til, at vi hver eneste måned nu sender 9 EKSTRA lastbiler fulde af øl og sodavand ud på vejene. Dét er et mersalg, der skal tælles i millioner. Omsætningen pr. ordre er samtidig 14% højrere. Kunderne bliver simpelthen inspireret til at købe mere i den her effektive kombination af e-mailkampagner og salgssider på websitet.”

Mie Bilberg, carlsbergonline.dk

Du har sandsynligvis rigeligt at se til.

Skyhøjt salg med mails året rundt er kogt ind til de absolut vigtigste trin i god kampagneplanlægning:

Hvilken slags kampagne-typer, du skal kombinere i din årsplan
– og hvordan du planlægger optimalt.

Mød dine nye superpowers: ’The High-Selling Six’

Variation er vigtigt, for uden den trætter du dine læsere. Tænk bare på en webshop, du får mails fra lige nu … Uge 1 ’Hej, her er et tilbud’. Uge 2 ’Hej, her er andet tilbud’. Uge 3 ’Hej, vi har et tilbud til nu!’. Gaaab. Don’t be that guy.

Hold dine læsere tændte og opmærksomme ved at skifte mellem kampagne-typer henover året. Når først du kender de seks, der virker bedst, bliver planlægningen en leg, det tør jeg godt love.

Efter dette afsnit ved du, hvad der er hver kampagne-formats særkende, hvor de virker helt genialt, og du er i stand til at planlægge med de formater, der passer til netop din forretning. Gennem eksempler fra min egen forretning, danske og udenlandske cases introducerer jeg dig til ’The High-Selling Six’, der i den rette kombination danner grundlaget for dit supersalg:

  1. Aktiveringskampagnen
  2. ’Ræk hånden op’-kampagnen
  3. Volumen-kampagnen
  4. Kundekalender-kampagnen
  5. Den hyperaktuelle kampagne
  6. Den generøse kampagne

[Bonus-lektion]

Det, jeg altid bliver spurgt om:
Sådan vælger du det optimale antal mails og frekvens.

Er du bange for at sende for mange mails, for få mails, sende dem for ofte eller for sjældent? Velkommen i klubben! Og tillykke, for det SKAL enhver pro e-mailmarkedsfører bekymre sig om det meste af tiden. Men der ér noget klogt at sige om emnet, nemlig ’Find dit vippepunkt!’

Ved at se på tallene i maskinrummet af dit e-mailsystem kan du afkode, hvad der passer til netop din liste af modtagere – her viser jeg dig præcis hvordan + serverer 5 afprøvede modeller til inspiration.

Plus: Mikroguide til segmentering. Det er ikke svært. Når du har læst dette afsnit, så véd jeg, du ikke kan vente med at prøve det.

Salget er lukket
Skriv dig på venteliste:

Tommy Nielsen

Tredoblet salg!

“Vi har tredoblet vores salg på e-mail efter SKYHØJ og fået sat vores kampagner i system. Den første kampagne efter kurset solgte 70 kilo kaktus (skildpadde-foder, red.) og vi tjente en formue på en uge! Til dig, som endnu ikke har købt dette kursus-kit: Tak fordi du lader os andre komme langt foran dig!”

Tommy Nielsen, monisskildpadder.dk

Rudi Sorgenfri

Med skyhøj nåede jeg for første gang mine omsætningsmål

“Det bedste ved SKYHØJT SALG er det store og simple overblik over kampagnetyperne, og hvordan de bruges mest hensigtsmæssigt. Jeg har indtil videre kørt én kampagne ud fra modellerne, og det resulterede i, at jeg nåede mine omsætningsmål for første gang.”

Rudi Sorgenfri, rudisorgenfri.dk

Men stop, der er mere i det kursus-kit …

  • SUPERSALGS-NØGLE #1

    Find de skjulte penge

    Strategisk kampagneplanlægning foregår også det mest åbenlyse og alligevel undervurderede sted: Hjemme på hylderne i din egen forretning.

    • I denne sektion tager vi punkt for punkt fat i produkter og ydelser, du selv har glemt at fokusere på et stykke tid – måske fordi nyhederne var så meget mere spændende – og som dine kunder sandsynligvis meget gerne vil høre om igen.
    • Vi tjekker for produkter og ydelser, du af forskellige årsager endnu ikke har markedsført via e-mails og føjer dem til listen over kampagner, du skal have i kalenderen.
    • Og jeg viser dig, hvordan du nemt kan fylde din ’kampagnebank’ op med 3 forskellige greb, der alle er lige attraktive for dine kunder.
  • SUPERSALGS-NØGLE #2

    Få det gyldne overblik med en kampagnekalender

    • Nu sker det, her er de: De 10 trin til at planlægge dine e-mailkampagner som en absolut pro. Lær, hvordan du bygger en konkret, ambitiøs og realistisk plan over hvad, du sender ud, og hvornår du gør det bedst.
    • I dette afsnit bliver du i stand til at planlægge efter dine omsætningsmål og jonglere ubesværet med kampagneformaterne, til du har den årskalender, der passer optimalt til din forretning.
    • Du vil få overblik over, hvad du reelt har til rådighed af salgs- og produktionsperioder og med denne (muligvis helt nye) indsigt blive mere fokuseret, målrettet og varierende i din e-mailsmarkedsføring – til stor fornøjelse for dine modtagere og uomgængeligt beroligende for dig selv (og din chef, hvis du har en).
  • SUPERSALGS-NØGLE #3

    Gear din kampagne op, så den virker hver gang

    • Der er altid en forklaring, når en tilsyneladende perfekt udført e-mailkampagne ikke rører sig ud af flækken. Og ofte ligger hunden begravet det samme sted i udførelsen: Din læser får simpelthen ikke rigtig nogen grund til at købe det, du tilbyder, og i hvert fald slet ikke lige nu. Dette afsnit lærer dig at undgå amatørfejlen og rulle dine e-mailkampagner ud på en måde, så dine læsere faktisk reagerer på dem med det samme.
    • Et uimodståeligt incitament er grundstenen i enhver e-mailmarketingkampagne. I dette afsnit lærer du om 7 forskellige, så du kan være i gang med dem allerede i din næste e-mail!
    • Plus: Dét ene løfte til dine kunder, der kan skyde dit salg i vejret, men som skræmmer de fleste.

Salget er lukket
Skriv dig på venteliste:

Det her får du helt konkret, når du køber Skyhøjt salg med mails året rundt:

  • 132 siders fysisk workbook, trykt i god gemme-kvalitet og sendt direkte til dig på arbejdet eller privat, så du kan tage den frem, hver gang du skal planlægge en ny salgssæson.
  • Invitation til STÆRK START, en særlig serie af ugentlige Q&A sessioner med Christina Klitsgaard, kun for dig, der lige har meldt dig til kurset. De i alt seks Q&A sessioner foregår som Facebook Live-events, hvor Christina kommer med løsninger på en håndfuld indsendte spørgsmål i hver session – måske dit?
  • STÆRK START går i gang med det samme, så jo før du sikrer dig din plads, jo flere kan du nå at være med til! Alle afholdte sessioner forbliver dog i gruppen, så du kan se dem, når det passer dig.
  • Chancen for at vinde én af tre ledige pladser i Klitsgaards Spotlight, som er 1:1 live gennemgang af en udvalgt kursistcase eller -problematik. Hver anden uge i seks uger kører Christina én udfordrende case ind i operationsstuen og hjælper kursisten bag med at løse sin udfordring, trin for trin. Med det komplette kursuskit kan du ansøge om at være blandt de tre udvalgte!
  • PDF-udgave af workbook’en, så du kan gå i gang med det samme, og din for altid (god at have, hvis hunden spiser din print-version).
  • Medlemsskab af den lukkede SKYHØJT SALG MED MAILS ÅRET RUNDT-gruppe på Facebook, hvor du kan dele tips, shortcuts og overvejelser med andre e-mail-entusiaster og få sparring, ideer og opbakning. Den første måned efter kursusstart er Christina Klitsgaard selv med på sidelinjen i gruppen med opbakning og flere gode råd. Et uvurderligt supplement!

Altså både fysisk workbook, PDF-workbook, STÆRK START sessioner og medlemskab af Facebook-gruppen.

Din investering i at lære, hvordan du planlægger dine e-mails, så salget går i vejret hver gang – hele året – er kun 1.795 kr. + moms.

Betal på én gang - eller i budgetvenlige bidder af 2 eller 3 rater. Nul gebyr.

Om du ‘kun’ får en bog?
Nej da! Her er din pakke:

  • 132 siders worksbook i kvalitetsprint
  • Medlemskab af lukket Facebook-gruppe
  • PDF-version af workbook til download
  • STÆRK START sessions
  • 6 Q&A sessioner live i Facebookgruppen med Christina Klitsgaard
  • 3 x 1:1 live gennemgang af en udvalgt kursistcase
  • Mulighed for betaling i 2 eller 3 rater

1.795 kr. +moms

Salget er lukket
Christiane Meulengracht

Pengene er for længst tjent ind

“5 dage efter jeg købet kittet, havde jeg solgt 39 ekstra kursuspladser. Derefter lavede jeg nyt onlinekursus som solgte bedre end nogensinde. “Er kurset prisen værd? Får jeg afsat tid til at sætte mig ind i det?” Svaret er, at materialet er letlæseligt og meget nemt at gå til. Jeg føler og holdt i hånden - og ja, pengene er for længst tjent ind. Mangedoblet!”

Christiane Meulengracht, christiane.nu

Charina Hansen

Mere ro i maven nu

“Det fedeste ved SKYHØJT SALG er, at jeg har fået struktureret mine mails, mine måneder og mit år. Før var det lidt tilfældigt, hvornår jeg sendte ud (og altid i sidste øjeblik), Men kurset har gjort mig sikker i mit arbejde, fordi der nu er struktur over det! Jeg har fået langt mere ro i maven – med kursets forskellige kampagnetype ved jeg nu, hvad jeg skal skrive hvornår.”

Charina Hansen, als-motor.dk

Louise Lamberth

Jeg opdagede et overset kursusprodukt og solgte så 40 af dem

“Tippet med at finde oversete produkter frem fra hylden var nok det vigtigste for mig. Jeg solgte på få hurtigt skrevne mails 40 kurser i at skrive salgstekst og fik glade tilbagemeldinger. Det har sparket liv i skrivelysten!”

Louise Lamberth, tekstfokus.dk

Andreas Buus

Jeg skulle være startet for længst

“Min allerstørste indvending var - virker det i min branche, fysioterapi? Og nu er jeg slet ikke i tvivl. Jeg skulle være startet for længst med at bruge e-mailkampagner. Jeg har ikke været i gang så længe endnu, men har fx solgt 5 ud af 6 pladser på et slankehold. Min anbefaling til andre? Start hellere nu end senere, du vil ikke fortryde det! Og hvis du ligesom jeg tænker, at det ikke kan bruges i din branche, så bliver du positivt overrasket!”

Andreas Buus, abfys.dk

Spørgsmål til kursus-kittet?

Send os en mail på hello@weloveemails.dk – så får du et lynhurtigt og ærligt svar

Indholdet er baseret på 8 års professionel e-mailmarkedsførings-nørderi.

Forfatteren bag er e-mailmarketingspecialist Christina Klitsgaard.

Christina har 8 års praktisk erfaring med at sælge for millioner af kroner via e-mails på det danske marked. Læg dertil 25 års erfaring som tekstforfatter med speciale i at skrive tekster, der skaber målbare reaktioner.

Christina er en smittende energisk oplægsholder og som sådan ofte på plakaten til markedsføringskonferencer og events.

Hun har undervist tusindvis af kursister live overalt i Danmark, og hendes online-undervisning bliver ditto fulgt af tusindvis af danske e-mail-marketing-entusiaster – fra sprøde nybegyndere til hardcore specialister.

Her får du altså en forfatter, der har reel hands-on erfaring med e-mailmarkedsføring på det danske marked – og som ved, hvad der virker og ikke virker. Nul varm luft. Med garanti.

Stadig ikke helt overbevist? Hør, hvad Hjem-IS,
Lampeguru og Sinful har fået for deres 1.795 kroner:

Helle Merrild

Skyhøjt har fordoblet vores salg med mails

“Den allerførste e-mailkampagne, vi kørte her hos Hjem-IS efter metoderne i bogen, skabte et mersalg på 70,02%. Samtidig steg vores åbningsrate - og vores afmeldingsrate faldt. Den næste kampagne solgte 886% mere sammenlignet med præcis samme periode året før. Dén tendens er fortsat, så vi i dag har fordoblet vores salg med mails.”

Helle Merrild, hjem-is.dk

Jeanette Hindsdal

Vi slog tre rekorder med den første kampagne

“Den første "rigtige" kampagne på 6 segmenterende mails, sendt over en uge, gav en stigning på 155% i omsætning. Alene mail nr. 2 i kampagnen er den mest sælgende i år og i Top 3 over bedst sælgende mails de seneste 3 år.”

Jeanette Hindsdal, lampeguru.dk

Mette Højby

Stigning over hele linjen!

“SKYHØJ har givet Sinful højere åbningsrater, klikrater og ordrerater – og højere procent af omsætning via e-mail. Vi har fået nye måder at tænke på produkterne på (og ikke kun de fysiske, vi sælger), en ny måde at sætte os i kundernes sted på og andre segmenteringsmåder. Jeg vil anbefale kursus-kittet til alle, der arbejder med e-mailmarkedsføring!”

Mette Højby, sinful.dk

Salget er lukket
Skriv dig på venteliste: