Mist aldrig mere et salg med tekstforfatterens manual til at skaffe, skrive og bruge testimonals og kundecases som salgsdynamit i e-mails

 

Et ’sådan gør du’-onlinekursus til dig, der vil have opskriften på, hvordan du bruger din allerstørste ressource – dine tilfredse kunder – til at sælge mere til flere (uden at skulle lære nye systemer eller hæve marketingbudgettet).

Ved du, hvad det vigtigste trin i din kundes købsproces er?
Der, hvor du virkelig vinder eller taber dit næste salg?
Svaret er: Når kunden tror på, at du leverer det, kunden er ude efter.

Den dårlige nyhed er, at det ikke er tilstrækkeligt, at du selv siger, at skidtet virker – det skal være en anden, der bekræfter det; én der ikke er på din lønningsliste.

Den gode nyhed er, at du allerede har nummeret på alle dem, der kan sælge dine løsninger langt bedre, end du selv kan: Dine kunder.

Tilfredse kunder er dit stærkeste bevis, og i dette nye onlinekursus lærer du, hvordan du indsamler anbefalinger fra dine eksisterende kunder, og hvordan du skriver og skærper det, de siger.

Du får nøglen til at skrive både en effektiv testimonial og en overbevisende case-mail, og du får redskaberne til at bruge testimonials og kundecases til at øge dit salg, din troværdighed og dermed få mere ud af din marketingindsats.

Uanset din nuværende erfaring, vil SÆLG MED CASES rykke dig adskillige niveauer videre.

Her er skriveguides og anvisninger til alle, både …

 

  • Dig, der allerede bruger testimonials og/eller kundecases i din e-mailmarketing – det konverterer bare ikke så godt, som du håbede på, og du kan ikke regne dig frem til, hvad der er i vejen.
  • Dig, som er helt klar over, at testimonials og kundecases er supergodt content – du aner bare ikke, hvordan du kommer i gang, og hvordan du skriver dem, så de virker.
  • Og dig, som indtil videre har kørt ’okay’ uden, men som har brug for at konvertere bedre og få mere ud af din e-mailmarketing – uden at lave om på for meget på én gang.

Og der er talrige nye greb at hente for dig, der …

  • Har brug for at sætte kul under dit salg nu – men på et marketingbudget, du ikke bare kan skrue op for.
  • Har begrænsende ressourcer (fx fordi der kun er dig til at løfte det hele) og brug for at lave marketing-indhold, der kan bruges på tværs af alle jeres platforme.
  • Mangler redskaberne til hurtigt, professionelt og uden fejl at få dine kunder til at sætte ord på alt det fantastiske, dit produkt kan – og med fornøjelse lade dig citere dem for det overalt.

SÆLG MED CASES er designet til at løse netop de udfordringer!

Er det her dig?

  • Går du nogle gange død i at finde på nyt og spændende indhold til dine e-mails? Eller bare ’noget, jeg ikke har skrevet tre gange før’?
  • Bliver du med mellemrum overvældet ved udsigten til at skulle vælge præcis hvad, du skal skrive om, når du gerne vil sælge en bestemt ydelse eller service?
  • Er du typen, der kan have det stramt med at skulle ’sælge’ dig selv eller virksomheden i e-mails og opslag på sociale medier? Kløjs du nogle gange i at skulle skrive anprisende og rosende om jeres varer og ydelser?

 

SÆLG MED CASES er værktøjskassen, der gør dig i stand til at sige ’ciao!’ til de frustrationer og gå til tasterne med helt nye idéer til mails, der får motivationen op og varerne over disken.

Din trin-for-trin-indføring i, hvordan du konkret kan bruge dine glade kunder til at få nye kunder (eller sælge mere til dem, du har)

 

I SÆLG MED CASES bliver du klædt på til at tænke og arbejde som professionelle tekstforfattere gør, så du også kan beherske det, der skal til for at lave salgsdynamit ud af de kunder, du allerede er i kontakt med:

SÆLG MED CASES gør dig i stand til …

 

  • At stille dine kunder de rigtige spørgsmål, der gør deres svar til dit allerstærkeste salgsmateriale og …
  • At bruge dine kunders feedback til at producere supersælgende nyhedsbreve (og overbevisende indhold til dit website og sociale medier).

 

Dette spritnye kursus fra We Love E-mails-værkstedet er håndbygget til dig, der …

  • Vil lære at skrive nogle af mest powerfulde mails i dit repertoire – ved hjælp af de effektive metoder, professionelle tekstforfattere og journalister bruger.
  • Ved, at dine tilfredse kunder er dine bedste ambassadører – du ved bare ikke helt, hvordan du bruger deres tilfredshed i din markedsføring.

 

Og det er – ama’r halshug – hver en krone og hvert et minut værd for dig, …

  • Der skal have maximalt udbytte ud af din indsats – også på et lille (eller ikke-eksisterende) budget.
  • Som arbejder i fag/brancher, hvor der er ikke er kutyme for at anprise sig selv – eller ikke bryder dig om at ’lyde sælgende’.

 

Når du har fulgt kursets tre dele, har du indgående kendskab til de redskaber, du skal bruge til …

  • At kontakte og interviewe dine bedste kunder, så de med deres egne ord fortæller verden, hvilken positiv forskel din ydelse eller dit produkt gør for dem.
  • At skrive og producere indhold baseret på dine interviews uden at bruge dage på det (også selvom du ikke har prøvet det før).
  • At implementere dette nye indhold i din e-mailmarketingstrategi og (hvis du vil) på sociale medier og website.

SÆLG MED CASES er både til dig, der ikke er vant til at skrive, dig der nogle gange kløjs i at skrive rigtigt sælgende tekster – og til dig som både gør det og kan lide det, men gerne vil udvide din værktøjskasse betragteligt

 

Forløbet er oplagt til dig, der …

  • Er solo-selvstændig og selv står for din markedsføring.
  • Er solo-selvstændig og laver markedsføring for andre.
  • Er ansat som ansvarlig for e-mailmarketing, website eller social media (eller det hele på én gang).
  • Er ansat med ansvar for noget helt andet, men nyhedsbreve og SoMe ender alligevel ofte på dit bord …

Christina Klitsgaard – ekspert i e-mailmarkedsføring

Jeg ved, hvad jeg taler om (heldigvis)

Det virker nu engang bedst, hvis man selv har ’walked the talk’, og det lover jeg dig, jeg har.

Udover at turnere rundt som e-mailnørd på konferencer, undervisningssteder og i virksomheder, driver jeg en digital kursusvirksomhed, hvor jeg siden 2008 har solgt onlinekurser som det her, du læser om nu, til tusindvis af iværksættere og marketingfolk.

I alle mine kampagner bruger jeg kundecases som dem, jeg lærer dig at lave på dette kursus, og hver eneste gang må jeg konstatere: En velturneret kundecase er altid en supersælger!

Din engangs-investering i at få denne værktøjkasse til markant mersalg serveret i 3 overskuelige moduler, du kan bruge igen og igen (og i kombination med alle mine andre kurser) er

Kun kr. 3.997,- + moms.

Det vil jeg ikke gå glip af »

Betal i 2 (corona-venlige) rater á 1.998,50 + moms med 30 dages mellemrum
– og få hele kurset skudt direkte i dine arme øjeblikkeligt. Nul gebyr.

Hvordan foregår det så lige nu?

Så snart, du har købt og betalt din adgang, får du automatisk et link til login til det særlige onlinebibliotek, hvor dit materiale venter på dig. Du får også automatisk en faktura på mail.