Et ’sådan gør du’-onlinekursus til dig, der vil have opskriften på, hvordan du bruger din allerstørste ressource – dine tilfredse kunder – til at sælge mere til flere (uden at skulle lære nye systemer eller hæve marketingbudgettet).
Ved du, hvad det vigtigste trin i din kundes købsproces er?
Der, hvor du virkelig vinder eller taber dit næste salg?
Svaret er: Når kunden tror på, at du leverer det, kunden er ude efter.
Den dårlige nyhed er, at det ikke er tilstrækkeligt, at du selv siger, at skidtet virker – det skal være en anden, der bekræfter det; én der ikke er på din lønningsliste.
Den gode nyhed er, at du allerede har nummeret på alle dem, der kan sælge dine løsninger langt bedre, end du selv kan: Dine kunder.
Tilfredse kunder er dit stærkeste bevis, og i dette onlinekursus lærer du, hvordan du indsamler anbefalinger fra dine eksisterende kunder, og hvordan du skriver og skærper det, de siger.
Du får nøglen til at skrive både en effektiv testimonial og en overbevisende case-mail, og du får redskaberne til at bruge testimonials og kundecases til at øge dit salg, din troværdighed og dermed få mere ud af din marketingindsats.
Og der er talrige nye greb at hente for dig, der …
SÆLG MED CASES er designet til at løse netop de udfordringer!
SÆLG MED CASES er værktøjskassen, der gør dig i stand til at sige ’ciao!’ til de frustrationer og gå til tasterne med helt nye idéer til mails, der får motivationen op og varerne over disken.
I SÆLG MED CASES bliver du klædt på til at tænke og arbejde som professionelle tekstforfattere gør, så du også kan beherske det, der skal til for at lave salgsdynamit ud af de kunder, du allerede er i kontakt med:
Lektion 1:
Hvad er en testimonial og en case – og hvad er forskellen?
Lektion 2:
Hvorfor er testimonials og cases så vanvittigt effektive?
Lektion 3:
Konverterings-trappen: Den kæberaslende enkle vej til mersalg med testimonials og cases
Lektion 4:
De 6 spørgsmål, du skal stille dine glade kunder, så
du kan skrive højkonverterende cases og testimonials
Lektion 5:
11 måder at indsamle testimonials på – den sjoveste begynder med ’A’ (og slutter med ’-utomatisering’)
Lektion 1:
De 5 elementer: Sådan opbygger du din testimonial (du skal ikke selv skrive ét ord)
Lektion 2:
Det afgørende greb: Sådan forvandler du svarene på de 6 spørgsmål til stærke testimonials
Lektion 3:
35 ’dit liv bliver ikke det samme’-forslag til, hvordan du kan bruge testimonials i dine egne e-mails: Fra hvordan du visuelt sætter mailen op til hvordan du vælger hvilken del af det, kunden siger, du fokuserer på – mail for mail.
Lektion 1:
Derfor er en case-mail et ekstraordinært salgsredskab
Lektion 2:
Sådan vælger du, hvem du skal bygge din case-mail om
Lektion 3:
Få et ’ja tak’ til at medvirke
Lektion 4:
Forbered dig på at interviewe din case
Lektion 5:
Den komplette køreplan: Sådan interviewer du som en pro (inklusiv de spørgsmål, du skal stille)
Lektion 6:
Skriv som en ægte storyteller: De 3 akter, du skal bygge din case-mail op efter (indlysende, men alt for sjældent brugt)
Lektion 7:
Komplet skriveguide: Sådan bygger du din case-mail op trin for trin – fra overbevisende overskrift til konverterende call to action
Dette originale kursus fra We Love E-mails-værkstedet er håndbygget til dig, der …
Og det er – ama’r halshug – hver en krone og hvert et minut værd for dig, …
Forløbet er oplagt til dig, der …
Jeg ved, hvad jeg taler om (heldigvis)
Det virker nu engang bedst, hvis man selv har ’walked the talk’, og det lover jeg dig, jeg har.
Udover at turnere rundt som e-mailnørd på konferencer, undervisningssteder og i virksomheder, driver jeg en digital kursusvirksomhed, hvor jeg siden 2008 har solgt onlinekurser som det her, du læser om nu, til tusindvis af iværksættere og marketingfolk.
I alle mine kampagner bruger jeg kundecases som dem, jeg lærer dig at lave på dette kursus, og hver eneste gang må jeg konstatere: En velturneret kundecase er altid en supersælger!
Kr. 3.995,- (+moms)
Det vil jeg ikke gå glip af »Så snart, du har købt og betalt din adgang, får du automatisk et link til login til det særlige onlinebibliotek, hvor dit materiale venter på dig. Du får også automatisk en faktura på mail.