3 dages kursus

Skriv som en pro

Christina Klitsgaard afholder igen vores populære 3 dages skrive-kursus. Til dig, der sælger enten immaterielle ydelser eller fysiske produkter, der løser et problem for dine kunder.

Sæt turbo på dit sprog
- få mere effekt af dine mails

På dette 3-dages livekursus lærer du metoderne, formlerne og de gennemtestede teknikker, der får dine kunder til at g-l-æ-d-e sig til at læse dit næste nyhedsbrev – og reagere på det.

Skriv dig på venteliste

Prisen inkluderer:

Fuld smæk på undervisningen i 3 dage:

Dag 1: kl. 09.00 – 17.00
Dag 2: kl. 09.00 – 17.00
Dag 3: kl. 09.00 – 17.00

Du får naturligvis morgenmad, frokost, eftermiddagskage og alt det kaffe, te og vand, du kan drikke i hele undervisningstiden.


Og nå ja – dét er også vigtigt: Du får fri adgang til kursusstedets spa alle dage – så husk badetøj!

Prisen inkluderer ikke:

Overnatning og aftensmad er ikke inkluderet i kursusprisen. Du har mulighed for at bestille enkeltværelse til ‘skriv som en pro’-særpris (995 kr. pr. nat). Booking af eventuelle overnatninger skal ske direkte hos Kellers Park.

Ku' det her godt være dig?

Du vil gerne sælge med dine mails (hvorfor ellers overhovedet skrive dem?)
Du har allerede en liste (stor eller lille) med læsere, som har skrevet sig op til at høre fra dig. Og du skriver også til dem på fast basis.
Men … Du savner (større) respons. Du savner (mere) salg.
Eller sagt helt enkelt: Du savner at mærke, at der ’sker noget’ når du trykker på send-knappen og fyrer din mail af sted til dine modtagere.
Hvis du kan genkende bare en flig af dig selv i ovenstående, så har jeg 2 nyheder til dig – en god og en dårlig.

Først den dårlige:

Dine læsere forstår sandsynligvis ikke dine mails. Eller hvad du vil med dem.

Beklager, men det er desværre et smertefuldt faktum, at alt for mange mails ryger direkte i affaldskurven, fordi modtageren a) keder sig b) ikke aner, hvad du egentlig vil – og c) slet ikke forstår, at han har brug for det, du vil have ham til at interesse sig for.

Og det allerværste:

Det bliver ikke anderledes, før du holder op med at tro, at det er dine læseres skyld … eller udsendelsestidspunktets skyld … eller farven på knappens skyld … eller produktets skyld.

Det er din teksts skyld.

Beklager, men det er sandheden.

Den gode nyhed er

Du kan lære at skrive ved hjælp af de metoder, professionelle email-copywritere bruger.

Og ikke bare skrive ’godt’, men så overbevisende godt, at det flytter – kliks, kunder og kroner. Allerede i den næste mail, du skriver og sender.

Jo! Også selv om du var dårlig til dansk i skolen. Eller aldrig rigtigt har skrevet andet end en indkøbsseddel. Eller hader at sætte kommaer.

Skriv dig på venteliste:

For hør lige her: E-mailmarkedsføring handler ikke om ’at skrive godt’. E-mailmarkedsføring handler om at skrive overbevisende.

Og hvad vil dét så sige? At skrive overbevisende er at skrive, så din modtager – blot ved at læse din tekst (og det kan han slet ikke lade være med, efter du har været på dette kursus) – selv forstår behovet for det, du tilbyder.

En overbevisende god mail er den mail, som får dig til at købe 2 liter kalkrens i en webshop – selv om du jo ikke vågnede i morges og tænkte: ’Hvis ikke jeg får 2 liter kalkrens i dag, så holder jeg det ikke ud!’
En overbevisende god mail er den mail, der får dig til at leje et lille sort træhus ved Vesterhavet, selv om du egentlig havde forestillet dig, at du ville købe en flybillet til Toscana.
En overbevisende god mail er den mail, som får dig til at sælge din bil og investere i helt nye tænder – selv om du elsker din Morgan og egentlig har vænnet dig til at lukke munden, når nogen tager billeder af dig.

Skriv dig på venteliste:

Skriver du så overbevisende gode mails? Gør du?

På dette intensive kursus lærer du på 3 dage et arsenal af pro-teknikker, der forvandler kedelige, forudsigelige og værst af alt (sorry…) uengagerende mails til højoktan, måske ligefrem underholdende og i hvert fald med garanti handlingsskabende budskaber.

De skal klikke. De skal købe. De skal komme. De skal konvertere.
De skal få lyst til at gøre noget anderledes end FØR, de læste vores mail. For eksempel skodde Venedig og leje det træhus ved Vesterhavet. Eller booke tid til en prøvetur i en Zara Picasso, selvom de indtil i går forsvor, at de aldrig nogensinde skulle køre 5-dørs … men det var inden, de læste din mail.

Skriv dig på venteliste:

Lyder det som en drøm? Det er det ikke. Det er en disciplin, og du kan lære den.

På dette populære kursus bliver du trænet i den særlige tekstforfatterdisciplin, som effektiv e-mailcopywriting er – og du lærer fagets allerbedste formler, metoder og sproglige genveje:

Hvad copywriting er – og hvorfor det handler meget mere om psykologi end om at skrive ’godt’.
Hvad du skal gøre som det allerførste, når du skriver din e-mail – og hvorfor denne ene ting er afgørende for, om din e-mail sælger (de færreste ved det her – og det er ofte her årsagen til skuffende klikrater og svigtende salg).
Hvilke 4 byggeklodser enhver e-mail (enhver tekst!) er bygget af, hvilken rækkefølge de skal stables i – hvordan og hvorfor
Hvordan du bruger de vigtigste emotionelle triggere til at fænge din læser lige dér, hvor han bedst kan mærke sit behov for det, du vil fortælle om.
Hvordan du forfatter emnelinjer og overskrifter efter dokumenteret virkningsfulde modeller, der får din modtager til at reagere, som du har planlagt.
Hvordan du skriver dit indhold på en måde, så din læser følger med helt ned til sidste og afgørende linje – du får bl.a. copywriterens 6 powerfulde teaser-strategier, lige til at bruge – og variere i det uendelige – uanset dit budskab.
Effekten af et stærkt call to action – og hvordan du med præcis copywriting får din læser til at forstå, at han skal handle nu (og ikke i morgen eller i næste uge …).

Skriv dig på venteliste:

Jeg lover dig 100% value for dine penge (og for din tid), hvis du er …

Ansat med ansvar for e-mailmarkedsføring, salgstekster eller community management i en større eller mindre virksomhed
Ansat med ansvar for salg, markedsføring eller kundeservice i en større eller mindre virksomhed
Ansat og af forskellige årsager uformelt ansvarlig for salg, markedsføring eller kundeservice
Ejer/leder i din egen virksomhed
Solo-selvstændig eller iværksætter
Et personligt brand som forfatter, foredragsholder eller ekspert
Eller bare nysgerrig efter at lære, hvordan du kommer til at skrive mere interessant, fængende – og dermed bliver i stand til at påvirke flere og bedre med dine tekster.

Skriv dig på venteliste:

Hvad er email-copywriting egentligt? Og hvordan kommer det, du lærer her, til at forbedre al din kommunikation?

Når jeg siger, du skal lære at skrive ’sælgende’, så er det ikke på krejlermåden, hvor vi med slesk tale og slangeolie skal lokke Hanne til at købe en hest, hun faktisk ikke vil have.

At skrive sælgende – det, jeg her kalder email-copywriting – handler om at tænke, før du skriver. Og på hvad mon – dit bundlinje?

Nej, på din modtager. (Bare rolig, det skal nok ende overbevisende godt på din bundlinje – i næste led).

At skrive sælgende er at tænke dig om, at sætte dig i din kundes sted og formulere dig, så hun uden at tænke over det får en klar oplevelse af, at du ikke spilder hendes tid, men faktisk skriver om noget, der ikke kun er relevant, men ligefrem … vigtigt. Sjovt. Brugbart. Afgørende. F*cking fantastisk.

Det er ikke umuligt at lære eller endsige svært at blive god til. Det er en personlig skrivestil, du udvikler, når du begynder at koble psykologi, ordforråd og temposkift med omtanke for og indsigt i den, du skriver til.

Og det bedste ved det hele?

Du kommer a-l-d-r-i-g til at skrive kedelige mails eller invitationer eller salgstekster igen, ever. Der er ingen vej tilbage. Når først du har fået den særlige rytme og præcision i fingerspidserne, bliver du kun bedre og bedre og bedre …

Men det kræver, at du ved, hvad du skal gøre, og hvordan du skal gøre det. På dette intensive 3-dages seminar lærer du præcist det.

Skriv dig på venteliste:

Jeg er tekstforfatternørd, så du ikke behøver at være det …

Din underviser disse 3 dage er Christina Klitsgaard. Hun har 25-års erfaring med copywriting – læg dertil for millioner kroner reel erfaring med at bruge e-mailcopywriting som salgsstrategi på det danske marked.

Christina Klitsgaard er ekspert i e-mailmarkedsføring. Hun har en fortid som reklamebureauejer og tekstforfatter – og er forfatter til flere e-bøger om e-mailmarkedsføring, ligesom hun også står bag Danmarks tre første (og eneste) onlinekurser i effektiv e-mailmarkedsføring.

På vegne af kunder i alverdens brancher har hun indenfor de seneste 8 år solgt for mange millioner kroner – i alt fra hjertestartere og økovarer til selvudviklingskurser og franske møbler– alene gennem strategiske e-mails.

Kursuspris:

Din investering i disse 3 fulde kursusdage, som du vil kunne profitere af i alt din markedsføring fremover – inkl. alle materialer – er kr. 12.900 + moms.

Det svarer nogenlunde til prisen på en middelgod kontorstol – og den kommer du til at sidde på længe, hvis du ikke aner hvad du skal skrive i din næste mail … og din næste mail … og din næste…

Og endnu værre: Hvis du skal sidde og vente på, at dine læsere reagerer. Det kommer ikke til at ske. Ikke før du kender metoderne, teknikkerne og den psykologi, der er (alt)afgørende for dit salg.

Det lærer du på disse 3 dage. Herefter kan du gå direkte hjem og skabe de resultater, du – eller din chef? – lige nu savner.

Skriv dig på venteliste:

Ville de her resultater være alle pengene værd for jer?

Mie Bilberg

"

"Før kurset var slut, havde vi tjent pengene hjem”


MetroXpress' marketingdirektør Mie skrev allerede på første kursus-dag en mail, der tjente hele investeringen i kurset hjem - før hun nåede tilbage på kontoret."

Mie Bilberg Marketingdirektør www.mx.dk
Erik Aalund

"

”Vi har fordoblet salget af hundefoder med e-mails”


To små rettelser – mere skulle der ikke til for at fordoble salget med mails i Eriks webshop, hvorfra han sælger hundefoder."

Erik Aalund Webshopejer www.gilpa.dk
Anne Kathrine Ørnstrup

"

”Det bedste? At min chef blev mundlam over salget”


Sådan sagde Anne Kathrine, marketingkoordinator i CRECEA efter kurset. Hun gik direkte hjem i virksomheden og skrev 3 mails, som solgte flere konferencebilletter end nogensinde før."

Anne Kathrine Ørnstrup Marketingkoordinator www.crecea.dk/
Liselotte Ellegaard

"

”138.000 på de første to mails efter kurset - yes!”


Coach og uddannelsesleder Liselotte Ellegaard havde svært ved at få armene ned efter PRO. Tre dage efter kurset havde hun solgt for 46.000 på sin første mail. Og samlet har de første to mails indbragt et salg på 138.000 kroner."

Liselotte Ellegaard HRD Consultant www.mindfulsolutions.dk/
Irene Hyltoft Thomsen

"

”Teknikkerne fra PRO har løftet alt – også vores PR”


Irene, som driver eget Fitnesscenter sammen med sin mand, bruger teknikkerne fra PRO til at løbe med al medieomtalen lige foran næsen på centrets 16 direkte konkurrencer."

Irene Hyltoft Thomsen Ejer af fitness-center www.scala.fitness
Kim Lei-Jensen

"

”Det virker! Også for restauranter! Vi fik 70 bookinger på 2 mails”


Kokken Kim og hans kolleger fra Brobygårds Køkken fik travlt, da han lancerede sin første kampagne med e-mails efter PRO. Faktisk måtte de tage en ekstra sal i brug, for at få plads til alle gæster"

Kim Lei-Jensen Kok www.brobygaard.dk
Christina Wedel

"

”Jeg gik direkte hjem og solgte 50 online-kurser”


Kan man sælge onlinekurser i personlig stil med e-mails? Ja da! Stylist Christina Wedel fik for alvor hul på salget efter PRO."

Christina Wedel Stylist www.christinawedel.dk
Camilla Kornbeck Larsen

"

”Jeg deltog i august – i september sendte vi vores bedst sælgende mail nogensinde”


Før, jeg tilmeldte mig kurset, var min indvending, at tænk nu hvis jeg ikke kunne gå hjem og skabe øgede resultater – altså bevise overfor min chef, at det havde været pengene værd. Men allerede i september – altså få uger efter kurset i august - sendte jeg vores bedst sælgende mail nogensinde. Vores salg er generelt steget – og så er selv kollegerne begyndt at læse vores mails."

Camilla Kornbeck Larsen E-mailmarketing- og loyalitets-ansvarlig www.klasselotteriet.dk

Gør som over 12.000 andre

Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.
Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik.
Privatlivspolitik