HANDELS-, ABONNEMENTS- & LEVERINGSBETINGELSER

Produkter og tjenester udbydes af We Love Emails ApS, Søndergade 30, 2. tv., 8700 Horsens, CVR-nr. 37138150.

KONTAKT:
Kontakt os bedst og hurtigst via hello@weloveemails.dk
Eller ring på 20 11 68 20

BETALING OG LEVERING:
Du kan betale med VisaDankort, VISA, American Express, JCB, Discover, Diners og Mastercard.
Du modtager straks efter købet en faktura på e-mail til den opgivne e-mailadresse.
Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Digitale produkter leveres straks efter køb via e-mail eller med adgangskode til et lukket forum. Det digitale produkt fremsendes til den e-mail, som køber har indtastet i ordrefeltet.
E-mailadressen kan altid ændres ved gå til “din profil” når du er logget ind i Simplero.

REKLAMATION, FEJL, MANGLER & MANGLENDE LEVERING – fysiske produkter:
Forbrugerkøb: Evt. fejl og mangler skal du oplyse os inden for rimelig tid. Rimelig tid er 2 måneder. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvad fejlen eller manglen består af.

Handelskøb: Ved handelskøb skal du reklamere straks manglen opdages.

Eventuelle undskyldelige grunde har ikke betydning. Så hvis du er på ferie, messe, syg, rejse eller tilsvarende og ikke reklamerer rettidigt vil dit krav om mangler være fortabt.

RETTIGHEDER OG RETURRET:
Køb af onlineprodukter, webinarer og andre online arrangementer hos We Love Emails ApS er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven, nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”

Der ydes 14 dages returret på ikke-digitale produkter. Hvis du fortryder dit køb inden 14 dage, så kontakt os på hello@weloveemails.dk og du vil få alle pengene tilbage.

Alle rettigheder til kurser (online eller live), foredrag og onlineprodukter, tekster og billeder tilhører We Love Emails ApS.

Ved køb opnås én licens pr. købte produkt.

Alle onlineprodukter er personlige og må derfor ikke sælges, udlånes, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet uden forudgående skriftlig aftale med We Love Emails, ligesom det ikke må bruges helt eller delvist i undervisningsøjemed.

PRISER & GEBYRER:
We Love Emails ApS henvender sig udelukkende til erhvervslivet og alle priser er derfor angivet i danske kroner eksklusiv moms.

Der er ingen betalingsgebyrer.

Du modtager straks efter købet en faktura på e-mail til den opgivne e-mailadresse.

WORKSHOPS, KURSER, FOREDRAG & EVENTS som afholdes fysisk:
Framelding: Ved mindre end 1 måned til afholdelse kræves 50 % i gebyr. Ved mindre end 14 dage til afholdelse gives der ingen refusion. Dog er du, efter skriftlig aftale med os, velkommen til at overdrage din plads til en anden.

I tilfælde af, der er tildelt bonusprodukt i forbindelse med et køb, debiteres prisen for bonusproduktet ved refusion. Er prisen for bonusproduktet højere end dét beløb der skal krediteres, udstedes faktura på resterende beløb.

ABONNEMENTER OG OPSIGELSE HERAF:
For abonnementer gælder, at abonnementsprisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode.
Kvittering for trækket tilsendes per e-mail.
Der fremsendes kvittering for hvert træk og i hver kvittering oplyses, med dato, hvornår næste abonnementsperiode starter.

Du modtager en e-mail med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet. I denne mail er et link, der skal klikkes på for at bekræfte aftalen.

Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Du kan når som helst opsige dit abonnement.

  • På hver faktura findes et link til at opsige dit abonnement og klikker du hér, opsiges abonnementet øjeblikkeligt, og du vil ikke blive faktureret yderligere. Allerede udstedte fakturaer skal dog stadig betales.
  • Du kan skrive til hello@weloveemails.dk. Du skal blot opsige dit abonnement senest 10 hverdage før dit næste træk. Du kan altid se, hvornår dit næste træk er, på din sidst modtagne faktura. Modtager vi din opsigelse senere end 10 hverdage før næste træk vil opsigelsen gælde fra næstkommende måned.

ÆNDRE KORT/ANGIVE NYT KORT:
Ønsker du at forny dit betalingskort, kan dette gøres via din faktura, hvor du altid, på hver faktura, finder et link til at opdatere dine kortinfo.

IKKE AFHENTEDE PAKKER
Får vi pakker retur, der ikke er afhentet, betaler du selv for at få varen tilsendt igen. Hertil lægges et håndteringsgebyr på 150 kroner eksklusive moms. Ønsker du mod formodning ikke at få varen tilsendt igen, bliver håndteringsgebyret fratrukket varens pris.

AFLYSNING:
Vi forbeholder os ret til at aflyse workshops, kurser, foredrag & events ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt at vi finder en ny dato, alternativt at få pengene retur.

KORTTYPER:
Vi modtager Dankort, VisaDankort, VISA, American Express og MasterCard

Privatlivspolitik

Gør som over 12.000 andre

Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.
Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik.
Privatlivspolitik