Ville du ønske, at du ikke behøvede at skrive en mail hver gang, du skal sælge noget med en e-mail? Så skal du sætte din e-mailmarkedsføring på autopilot.
Ja tak - send mig videre til bestillingPå dette onlinekursus lærer du, hvordan du kan skrive din mail kun én gang. Og sælge på den samme mail hver eneste dag (og nat). I årevis. Er det svært? Nej. Virker det også for dig? Ja!
Findes der en mere fantastisk måde at sælge på?
Ja!
Scenarie 1, hvor du skal forfatte et nyhedsbrev, hver eneste gang du vil sælge noget til modtagerne på din e-mailliste? Eller scenarie 2, hvor du sælger uden at skulle røre en finger?
Det er den e-mail, du skriver, sender og (måske) sælger på. Og så var det den mail.
Næste gang, du vil sælge noget til dine modtagere, skal du igen skrive en ny mail. Og en ny mail. Og en ny mail.
Altså hver gang, du vil sælge noget (om det er et produkt, en ydelse eller et budskab) skal der en ny mail til.
Det er den e-mail, du skriver én eneste gang (Jo! Kun den ene gang).
Herefter sælger du på nøjagtig den samme mail. Hver dag. Uge efter uge, måned efter måned – år ud og år ind.
Mens du laver alt muligt andet. Går til møder … henter børn … eller holder ferie.
Fordi der er langt mere tilfredsstillelse (og mange flere kroner at tjene) i at sætte en serie af e-mails op i ét hug og roligt betragte, hvordan dit salg bare ruller af sig selv - automatisk! Hver eneste dag! Til praktisk taget evig tid.
Mens du læser det her, sender jeg automatisk e-mails ud til hundredevis af mennesker, der interagerer med mig, mit website og mit nyhedsbrev. Det samme gør de allermest succesfulde virksomheder, du kan komme i tanke om – hver time døgnet rundt, hele verden over. Automatiserede e-mails, som rammer kunderne, når de har allermest brug for indholdet i netop de e-mails.
I dette kursus lærer jeg dig hemmeligheden bag netop den strategi.
Men inden da, så lad mig forsikre dig om én ting: Du behøver hverken have en nyhedsbrevsliste med tusindvis af læsere på eller noget intergalaktisk, hyperfancy software for at få et fantastisk udbytte af automatiseret e-mailmarkedsføring.
Du skal bare have en plan.
Den plan kalder jeg at sætte din e-mailmarkedsføring på autopilot.
E-mailmarkedsføring på autopilot er den mest effektive – men samtidig den mest oversete disciplin indenfor e-mailmarkedsføring.
Det er katastrofalt. For hør lige her: En automatiseret e-mail har en op til 8 gange højere åbningsrate – og op til 5 gange højere klikrate – end nogen anden e-mail, du sender til modtagerne på din liste.
Gør som over 12.000 andre
Få viden, værktøjer, trends og tricks til dine e-mails. Plus (vanvittigt gode) tilbud - og først besked om nye kursusdatoer.
Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik.
Privatlivspolitik